Nou ordinaire asonamen vind ik wel heel ver gaan hoor pffff Waar het me wel aan denkt als ik die naam zie is of het is een donker kindje of gemixte huidskleur. Wat ik overigens niet negatief bedoel ofzo maar ik zou niet denken dan aan een blank nederlands kind. Dus als dat zo is (huidskleur) dan is het natuurlijk perfect. Maar ieder zijn ding, ben zelf niet zo van die namen
Precies! En als er 1 jaylen aso rond loopt wil dat nog niet zeggen dat ons kindje ook zo,n ( aso ) naamdrager wordt super leuke naam !!
Inderdaad.. En als er 1 Fiene ofzo aso is, zijn echt niet alle Fiene's zo. Mijn Jayden is niet aso, wij zijn niet aso. Nette buurt, koophuis, beiden een baan, auto, wat is er dan aso aan Jayden..
En hier ook nette buurt , koophuis beiden een baan en een auto haha geen goude kettingen en getoupeerd haar geen wenkbrauw piercings ha ha
Jaydens zijn verschrikkelijk aso hoor! Nog geen dag oud en ze staan al bushokjes kapot te trappen en mensen uit te schelden. Nog nooit opgevallen? Oh en de Jaydens die dat niet zijn zijn gay. Algemeen bekend. Heb ik het nog niet eens over de naam Vince, die vindt mijn partner leuk. Ik weet niet of ik.daar wel over durf te beginnen.....
Nou dan wordt me zoontje maar gay, heb ik niks op tegen, als het maar een lekker ding wordt! Slaat zowiezo nergens op dat alle jay- namen aso en ordinair zijn, hij staat niet voor niets in de top 20! Er zijn zoooooveeeeeeel jaydens dus heel de wereld wordt aso haha
Wat een aparte wens voor je (ongeboren) kind. Tja, ik vind het dus wel een asonaam, en vrijwel alle ordinaire mensen die ik ken zeggen van zichzelf dat ze niet ordi zijn. Het is trouwens "mijn zoontje".
OMG lees even terug ofzo! Daar staat dat baby,s met de naam Jayden vanaf dag 1 bushokjes in elkaar trappen, en degene die dat niet doen zijn GAY!! Nou MIJN kindje wordt geen aso mannetje, dus dan maar gay en op elke naam valt wel wat te zeiken.... Mensen zouden niet eens een mening moeten vragen, als er zo wordt gereageerd in 2012! 3 jaar geleden vondt ik dit een leuke vrolijke site maar nu..... De reacties worden steeds heftiger
Jaylen Levi! Mijn smaak is het niet maar het klinkt wel lekker. Fijn dat jullie de naam hebben!! Fijne zwangerschap.
Deze reactie bevestigt het beeld wat ik van je had . Een fijne, zorgeloze en vooral stressloze zwangerschap gewenst!
Wat geweldig dat jij na 1 reactie al een beeld van iemand kan schetsen.... Ben vast niet de enige die me aan deze reactie zit te ergeren!
Wat een nare reactie zeg bah! Ts is hartstikke blij dat zij dé naam heeft gevonden! Dat deelt zij en bedankt iedereen voor het meedenken hartstikke lief juist! Reaktie op me schreivfoutten com maar!
Dankjewel! Pfff ook heeeeel wat stress om gehad haha! Je hoort de naam ook vrijwel nooit! Volgens mij maar een paar kindjes in nl