Wij hebben de naam!

Discussion in 'Babynamen' started by MusPoes, Jul 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MusPoes

MusPoes Actief lid

Feb 17, 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedank voor de leuke reacties! Helaas kunnen we de naam niet gebruiken want ons meisje blijkt bij de pretecho een jongen te zijn. Nu in verwarring en aan het idee aan het wennen.
    Opnieuw beginnen met zoeken naar de naam dus! Suggesties zijn welkom.
    Wij houden van Scandinavische en Friese namen. Sem,Teije,Jesse,Tijn,Jelle,Sietze,Teake en Wessel zijn geen optie.

X Mus.

2. Onje

Onje Niet meer actief

Jeetje wat een omschakeling meid!
    Ben wel erg benieuwd naar je geslachtsecho waarop een 'meisje' te zien is.

Nou een naam Wietze misschien ?

3. Senn

Senn Bekend lid

Oct 22, 2010
    713
    0
    16
    Hey meid, zo dat is echt een verrassing! Onze zoon heeft ook een scandinavische naam: Sten. Misschien dat jullie dat leuk vinden? Wen ze! Een zoon hebben is heerlijk!

4. mamavansuus

mamavansuus Actief lid

Jul 26, 2010
    194
    0
    0
    oooh dat meen je niet!! Jarno ? ken niet zo veel Scandinavische namen...

5. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik zag je topic,met daarin dat je meisje Elin zou heten, en toen zag ik je onderschrift dus ik snapte het al niet:D

Maar goed, ik weet nog wel 2 friese namen ( die wij heel leuk vinden en gegeven hebben ), dat zijn Djurre en Jorrit.

Gr MB2005.

6. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Jeetje wat een omschakeling!!

Sven?

7. Eva82

Eva82 Lid

Jul 4, 2013
    56
    0
    0
    mooie naam!!

8. Kamelot

Kamelot Actief lid

Feb 15, 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Leuk dat jullie er uit zijn, Mus!
    Mooie naam!

9. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Eva en Kamelot, jullie hebben niet alles gelezen! ;)

Jeetje dat is zeker een hele omschakeling!
    Zeiden ze bij de 20 weken echo dan dat het een meisje werd?

10. MusPoes

MusPoes Actief lid

Feb 17, 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank voor de reacties!! En ik bewaar Elin gewoon voor als ik een de volgende keer een meisje krijg! ;)

Bij de 20 weken echo zeiden ze idd dat uk een meisje is. Maar ze kon het niet heel goed zien. Uk had de benen stijf bij elkaar. Dus geen bewijs met drie streepjes gezien. Dit zette mij aan het twijfelen of het dan echt zo was en hebben toen besloten een pretecho te doen voor de zekerheid. Intussen twee maanden gedacht dat zij het wel zouden weten (wat weten wij er nou van en wij zien toch minder in die grijstinten dan zij) maar dat was dus een goed idee want uk blijkt toch echt een piemel te hebben! :):p
    Dit was vrijdag 19/7 aan het licht gekomen en het went nu al een beetje. Gelukkig!

Mijn vriend voegt nog een eis voor de naam toe aan het bescheiden lijstje. Het moet volgens hem ook een krachtige stoere naam zijn. Maximaal twee lettergrepen, liever één.
    Ik dacht Jens maar dat is dus niet krachtig genoeg. Ik hou niet van Dj- namen Zoals Djustin ofzo. Zelfstandige naamwoorden ook niet (splinter bijv) (Volgen jullie het nog):)

Ik vind het zo moeilijk!! :( ;)

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hier wat ideetjes, voor nu het geen Elin wordt! :)

Abe - Acke / Akke - Almer - Arne - Arvid

Bendt - Bengt - Bernt - Bjarne - Bjorn / Björn / Bjørn - Boike / Boyke - Borje - Borre

Danne, Denne - Davin

Ebbe - Ebel, Ebe - Eise / Eize - Epke, Eske - Erik - Errit - Esben - Ewe - Ewoud - Eze

Fabe - Falke - Fedde - Feie - Feije, Feike - Finn - Fjerre - Folke - Fosse - Frey - Frode

Gunne

Harmen - Hasse, Hesse - Helmer - Herre - Hessel - Hidde, Hedde - Hielke / Hylke - Holger

Ibbe - Ibe / Iebe / Ybe - Ieme / Yme - Imme - Ingmar - Ivar

Jannick - Jari, Jori - Jarl - Jarne - Jelger, Jeljer - Jelle - Jelmer, Jelmar, Jolmer - Jelt, Jelte - Jelne - Jense / Jenze, Jentze - Jerre - Jesper - Jesse - Jetse / Jetze - Jibbe, Jidde - Jille - Jisse - Joar - Jonne - Jore, Jorre - Jorg / Jorck - Jorgen - Jorn - Jorrit - Josse - Jure, Jurre

Kai / Kaj - Kalle - Kare - Karst, Karsten - Kjell, Kjelle - Kobe

Lars, Larse - Lasse - Laurits / Lauritz - Leif - Lennart / Lennard - Libbe - Likele / Lykele - Linus - Lorens - Lunt - Lute

Mads / Mats - Magne - Malte - Marne - Marten - Melle - Micke / Mikke - Morten - Mortis / Moritz

Nanne - Niek - Niels - Nille - Nilo - Nisse - Nykle

Obbe, Obe - Ocke / Okke - Olaf - Olan - Ole - Olle - Olke - Onno, Onne - Oskar - Otto - Ove

Pelle, Polle - Per - Perre - Pijke

Reijo - Rienk - Rink / Rinck - Roar - Robbe - Rune

Salomon - Sebbe, Sibbe - Sebe - Siebren / Sybren - Sije - Staas - Steije / Stije / Steie - Sten, Stan - Stian - Sverre

Teije - Tibbe - Tijmen - Timo, Timon - Tobe - Torben / Thorben - Tore / Thore - Torre / Thorre - Torsten / Thorsten - Ture / Thure

Viggo - Viktor - Ville

Waldemar - Wanne - Warre - Wessel - Wietse / Wytse - Wouter

Yrjo

Share This Page