wij hebben een buitenlandse man club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door ruby28, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    graag gedaan, het is trouwens voor mannen en vrouwen.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Het is idd voor mannen en vrouwen en ik denk dat als je erop let, je schoonfamilie het wel doet. Ik ken persoonlijk niemand die het niet doet. (op wat jonge jongens na, dan)
    Het viel mij ook nooit op dat mijn schoonfamilie het doet, ik stond natuurlijk niet 24/7 bij ze in de badkamer ofzo. :D Hihi.
    Wat ik nog steeds geweldig vind, is dat de oma van mijn man die bijna 90 wordt, hup zo de benen in de wasbak gooit. :D Geweldig!

3. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, maar het was weer loos alarm :( Na 4 uur weeen gisteravond ben ik maar gaan slapen rond 01.00 uur. 2 uur later werd ik wakker van weeen, op het hoogtepunt kwamen ze om de 4 a 5 minuten en hielden ze 1 minuut aan, maar ze bleven erg zwak. En om een lang verhaal kort te maken ben ik uiteindelijk om 9.30 uur helemaal uitgeput in slaap gevallen.. het heeft dus weer niet doorgezet :(

Ik hoop dat jij snel zwanger mag worden!

Over het varkensvlees.. ja ik had daar ook nooit zo over nagedacht en in het begin van mn zwangerschap at ik het dus ook nog gewoon. Pas na een paar maanden bedacht ik me dat dat best wel raar is.. toen was onze zoon al een echt kindje en realiseerde ik me dat hij via mij binnenkrijgt wat ik eet. En aangezien het me geen moeite kost om het te laten staan, heb ik vanaf dat moment geen varkensvlees meer gegeten.

Met TBC vaccinatie heb ik geen ervaring maar ik zou inderdaad even de GGD bellen of even langs de huisarts gaan want het klinkt niet fijn.. ook al is het een bekende bijwerking, ik vraag me toch af hoe lang het mag blijven zweren.. een paar weken lijkt me best lang!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Wel enorm spannend zeg, UmmKais (heel nieuwsgierig, maar is Kais ook de naam die jullie aan jullie zoontje willen geven, of heb je al een kindje wat zo heet?). Heb je nog een kunnen bijslapen vandaag?

5. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    #85 Agatha, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
    Mamani, dank je wel voor je reactie over tbc. Handig om te weten dat het in jullie geval na een half jaar nog bol was. Bij de ggd zeiden ze dat het "een tijdje" zou zweren. Ze lijkt er zelf niet veel last van te hebben, gelukkig, ik mag het gewoon schoon maken onder de douche, maar het ziet er akelig uit.
    Wat een heftig verhaal van je man over tbc! Als ik lees wat hij allemaal heeft doorgemaakt weer ik ook weer waarom ik dat arme kind dit aan doe... Is hij inmiddels weer helemaal hersteld?

Overigens had ik voor we op reis gingen zelf de ggd gebeld om te vragen wat zij voor Marokko adviseerden. Nou, dit dus. Het valt me op dat mensen van Marokkaanse afkomst die ik ken daar niet naar informeren, ze gaan gewoon naar "huis" of "familie" en komen er niet op dat ze daar vaccinaies voor zouden moeten halen. Dus waan je niet al te veilig met het idee dat anderen het niet doen...

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Hoe zal het zijn met Ummkais?

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, daar kwam ik ook even voor kijken; of er al nieuws is van Ummkais! Zou ze bezig zijn nu? Spannend!!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd, spannend!!!!!

9. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha lief van jullie maar ik waggel nog steeds rond hoor!
    Heb niet het gevoel dat ik snel ga bevallen, ben bang dat het eind volgende week inleiden wordt :( Al hoop ik dat natuurlijk niet!

Kais is inderdaad hoe we onze zoon gaan noemen :)

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha Ummkais, wij iedere keer in spanning, maar die kleine zit gewoon nog lekker veilig en warm bij mama!

Mooie naam trouwens!
    Ik hoop voor je dat hij snel doorkrijgt hoe graag zijn papa en mama hem willen zien en vasthouden!

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hey wat leuk, de mijne komt uit berkane.
    gaan jullie ook altijd naar de zee bij saidia? misschien komen we elkaar nog eens tegen.:)

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nog nooit gehoord, mijne zijn wel ingeent voor hepatitis en wij gaan toch ook al 10 jaar naar marokko.snap niet dat ze me dat nooit aangeraden hebben.morgen maar eens bellen.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik kwam ff kijken of er al nieuws is van Ummkais?

14. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Inderdaad een leuke naam, Kais. De arabische Romeo (Kais wa Laila ipv Romeo en Julia). En de arabische versie van het oerhollandse Kees. Heel leuk. Had ik ook op mijn lijstje staan, maar manlief wilde niet. Bovendien kregen we een meisje.

15. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kais is geboren!! Op 22-01-2010 om 5.24 uur!
    3450 gram en 51 cm. Hij is gezond en alles is in orde. Wel moesten mama & kais nog een dag en nacht in het ziekenhuis blijven, we zijn sinds gisteren thuis en ik heb nog geen puf gehad om op internet te komen.

De bevalling was heftig, rond 5 uur 's morgens op donderdagochtend begonnen de weeen door te zetten en de volgende ochtend (!) om 5.24 uur is Kais eindelijk geboren. Na 15 uur weeen had ik nog maar 5 cm ontsluiting. Ik heb bijna alleen maar rugweeen gehad die totaal niet op te vangen waren, en toen moesten ze ook nog versterkt worden om de ontsluiting op gang te helpen! Hel!

Maar alle cliches zijn waar, als je je kleintje in je armen hebt ben je alle pijn en ellende alweer vergeten! We genieten erg van ons kleine halfbloedje en vinden het erg leuk dat jullie aan ons gedacht hebben!

Groetjes en zodra ik wat aangesterkt ben kom ik hier weer actief meeschrijven hoor!!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wat een prachtig mannetje!!!
    Geniet van hem!

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wow UmmKais, wat een prachtig ventje zeg!
    Jij en Ummkais-man van harte gefeliciteerd met de geboorte van dit mooie wonder! Geniet van elkaar!!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Elif, ik zie je banner, wat een verdrietig nieuws zeg...Veel sterkte gewenst en een knuffel vanuit hier!

19. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh Elif jeetje meis ik schrik van je banner :(
    Heel heel heel heel veel sterkte!!

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Waaauw gefeliciteerd met je prachtige mannetje! Echt supercute, en wat een schattig neusje!

Deel Deze Pagina