nou ik heb maar geboekt voor 7 november. Vind het wel spannend! Park maakt me niet heel veel uit. Liefst geen port zelande of eemhof maar is ook geen ramp als dat dat wel is. Ik vind de comfort huisjes wel erg karig maar goed anders hadden we roompot geboekt en dat is niet veel anders!
Wij hebben nu 2 keer een mystery parx geboekt. Eerste keer kwamen we in de eemhof terecht en de tweede keer kwamen we in kempervennen terecht. Allebei de keren is het super goed bevallen voor het geld wat we ervoor betaald hebben Ik had er nooit 600 voor neer willen leggen omdat de huisjes niet heel best waren. Ik geloof dat je voor geen 200,- euro een midweekje hebt in een 6 pers. huisje. Wij hebben gister geboekt voor dezelfde week ben benieuw waar we terecht gaan komen!!
Jazeker grappig! Even off topic ik zag dat jij bij mij op facebook staat... Ik denk door farmville? Ik zag ineens 2 mooie bekende gezichtjes lang komen op de foto en dacht die ken ik van het wat draagt mijn dreumes topic ( en nu zoeken wie ik ben )
luna haha dat zou best eens kunnen maar wie jij bent lijkt me half onmogelijk te vinden want ik had een beetje te veel farmville vriendjes... heb 90% al verwijderd, alleen de meiden van zp gehouden
Wij hebben afgelopen zomer een weekend mysteryboeking gedaan voor 2 personen. Is ons goed bevallen. We zijn uitgekomen in de Kempervennen (voor ons het park het dichtste bij onze woonplaats), in een 2 persoons premiumhuisje. Zaten 2 a 3 minuten lopen van het plaza af (letterlijk huisje uit, eerste rechts, weer eerste rechts en dan aan de linkerkant het plaza ). Hebben er een leuk weekend gehad en willen komende vakantie weer dit boeken