hebben jullie de folder al binnen?blz 27 bovenaan dat jurkje 12,50 die is toch te schattig. met die legging eronder met streepjes lekker eigenwijs moest t ff kwijt blz 25 ruitjesbroek rood en shirt erboven blauw met ruitje heb ik zaterdag al gekocht ze zei maandag komt het in de aanbieding en wat denk je..... ze had in maat 86 2 shirts binnen en 1 broek nou voor die 1,40 goedkoper ben blij dat ik morgen vrij ben wand ik moeeeeeeeeeeeeet dat jurkje hebben
welke folder heb jij ik zie niks op die bladzijde. ik kijk de folder trouwens online de folder bezorger is met pensioen denk ik hahah
Ik ben nieuwsgierig!! hoe wat waar, zie niks online in de folder die is van pasen. Is het een babymaat? of groter? ben dol op jurkjes Maar ik heb al een dochter in 140 en 110
ja jouw maten zitten er ook bij. en alleen vandaag nog 20% korting bij eya.kidzz.nl leuke jurkjes ook
o ik vind de hema zó leuk! ga er morgen ook gauw even heen! wil dat shirt met die fietsjes voor mn zoontje met stoere bermuda en dat jurkje vind ik voor mn dochter heel leuk!
Ja normaal gesproken plaatsen ze de folder altijd smaandag's, maar nu vanwege pasen misschien niet. Ik wil het ook zien. Weet iemand of er ook slaapzakken in het krantje staan?
Ohh HEMA! Geweldig! Ik kom er maar niet te vaak , want als ik er ben koop ik weer alle nieuwe kleertjes! Zo erg !!
Jurkje vind ik nog wel leuk, maar broekje en shirtje vind ik minder. Koop eigenlijk bijna nooit kleertjes bij de hema, zie echt allemaal kids met hema lopen.
nou voor op kdv vind ik t nog wel gaan niet te duur en toch pittig vandeweek kwam amy-lynn thuis met haar nieuwe vingino broek thuis allebei de knietjes door baalde best wel even
had niet begrepen dat het vanaf grotere maat was. emma moet 74 hebben en daar hebben ze het jurkje niet in. vond hem namelijk idd erg leuk!
nou ik heb er spul achter gestreken en aan eind van de maand gaan we camperen en dan word het een buitenafrosbroek. tot aan een jaar kon ik alle kleding gewoon aan doen maar nu schilderen ze ook met je babybarb jurkje aan. op zich niet erg dat ze dat doen maar ik zorg nu wel voor ietsminder dure jurkjes trouwens de jurkjes staan geweldig!!! heb ze allebei genomen en staat heel pittig
Het jurkje is niet helemaal mijn smaak, vindt het erg druk moet ik zeggen. Maar Liz heeft die maat ook nog lang niet. Ik heb wel een wit met rood geruit broekje en daarop dat bijpassende shirtje besteld ik moet zeggen dat ik dat wel heel erg leuk vindt vooral dadelijk in de zomer.
Mirell, wat heb je er achter gestreken? Hier een zoontje die de knieen er zo door heeft. Heb daarom hema spijkerbroekjes voor op de plavuizen bij de oppas. Die broekjes zitten overigens best leuk voor die prijs (niet van de wijde flodder dingen).