wij jonge ouders pas

Discussie in 'De lounge' gestart door MollyM, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Wat doen jullie ermee? Ik heb hem aangeschaft maar heb er nog niets mee gedaan omdat ik het zo moeilijk vind om te zien wat je er mee kan doen.
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi

    Met de wij jonge ouders pas krijg je korting bij bv prenatal .
    Er staan in het blad wij jonge ouder artikelen waar alleen de pashouders korting op krijgen .
    Verder krijg je ook (volgens mij) korting op bijvoorbeeld de jongen gezinnenbeurs :rolleyes:

    Verder weet ik het eigenlijk ook niet .
    Ik heb hem zelf via nutricia thuis gestuurd gekregen .
    Maar heb er verder nog nooit iets mee gedaan (kom ook bijna nooit bij de prenatal hihi)

    Groetjes Joyce
     
  3. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Net als hier heb ook zo ding maar gebruik hem ook nooit omdat ik ook niet weet van hoe en wat
     
  4. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb hem niet aangevraagt omdat ik de kortingen wel mee vind vallen en het vaak op spulletjes is wat je al hebt.
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij willen de jonge gezinnen pas aanvragen. deze heeft, vinden wij, meer praktische kortingen, ook voor jezelf. tevens is dit geloof ik ook een coutdown pas en daarmee heb je op echt héél veel plaatsen de meest uiteenlopende kortingen. kan alleen de bon niet meer vinden om em aan te vragen! :)
     
  6. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb dat ding nog nooit gebruikt. Toen me gevraagd werd hem voor het volgende jaar te verlengen heb ik dat dus niet gedaan.
     
  7. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    met de jonge gezinnen pas krijg je meer korting dat klopt maar wel de bonnen meenemen..en kijken naar het logo..zo heb ik een paar leuke schoenen bij dolcis gekocht met korting....
    nu zijn er dvd's en cd's bij v&d in de aanbieding
     
  8. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    vooral de korting bij dolcis spreekt mij ook erg aan haha ben een schoenen-gek!
     
  9. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ja leuk h;e een schoenentic hebben en dan ook nog korting krijgen leuker kunnen ze het niet maken...alleen de prijs nog meer naar beneden :)
    oei wat zie ik 5-12 uitgerekend.... komt hij met de boot over? of zou het op onze geluksdatum komen...8 dec? ik was 12-12 uitgerekend vandaar toen zaten we ook komt het met de boot of komt het met de arreslee.....had ook wel weer wat
     
  10. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    de planning is met de boot inderdaad, maar hoeft niet hoor ;) hij gaat wel mee doen met de december feestvreugde :D ik een week ervoor jarig, sinterklaas, getrouwd op de 17de, daarna ekrst en dan oud en nieuw. de feestjes kunnen niet op hier :D
     
  11. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    dat is met recht een feestmaand....
    veel pelzier alvast die maand....en niet alvast schoenen kopen voor de spruit hé....
     
  12. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    we hebben al harley davidson slofjes van mijn moeder gekregen! haha mijn man is motorgek ;)
     
  13. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ha ha zie hen al voor me zo jong en dan al op een harley
     
  14. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb de Jonge gezinnen pas ook en ook ik heb er nog niks meegedaan.
     
  15. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben de jonge gezinnen pas, en eerlijk gezegd.. heb hem nog nooit gebruikt!
    Op het moment dat ik hem handig vond (bij de Etos) kwam ik er pas achter dat je hier vaak alleen gebruik van kan maken in combinatie met bonnen (bij de leuke aanbiedingen). Oke bij winkels met het Countdown logo kan je er wel gebruik van maken, maar helaas heb ik ook dat nog niet kunnen gebruiken.
     
  16. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb hem ook, maar nog niks mee gedaan ook..
     

Deel Deze Pagina