Hoi hoi, Ben al redelijk ver qua zwangerschap en als het op de naam aankomt, ben ik net een struisvogel . Ik ben er niet echt mee bezig, omdat ik het nu zo moeilijk vind....veel moeilijker dan bij de eerste. Toen hadden we met 23 weken alle namen al. En nu nog niets . Onze oudste heet E.line, dus daar moet het wel bij passen...wat ik dus lastig vind . Graag wat hulp van jullie kant dus en het is een meisje (sssstt) . Bvd!
Ik ken een paar Eline's met zusjes. Misschien geeft dat wat inspiratie: Astrid Esther Marit Birgit Esmée
Lisanne Anniek Lisette Marije Jolijn Ilse Lize Jolien Marit Lianne Karlijn Laure Meike Imke Dorien Fleur Lotte
Eline & Roos Eline & Fleur Eline & Lotte Eline & Lisa Eline & Vera Eline & Marit Eline & Rosa Eline & Marlou Eline & Kim Eline & Carlijn Eline & Isa Eline & Ise
Pffff...blijft moeilijk hoor ! Is het normaal dat je bij een tweede (of derde/vierde) kindje dat WOW-gevoel niet hebt?? Er staan een paar namen bij die we zelf ook hadden en veel die in onze omgeving al voorkomen helaas.....Zelf ook nog gedacht aan: - Jent(h)e - Nienke - Maren - Amalia - Amelie - Amélia - Bent(h)e - Esmée - Aimée Arrgghhhhh
Iris, Kiara, Britt, Veerle, Meike, Lara, Merel, Dana, Nina, Janne, Maaike, Romeé, Floor, Suzanne, Ivana, Manon, Tessa, Lieke
Ik ken een Eline en Rosa, en Eline en Vera. Jenthe past ook, goed. En vind Julin een leuke naam en past ook goed. Ik heb 4 kids en had bij alle vi er mde wouw factor. Mijn 2 meiden heten Lotte en Femke.passen ook k leuk bij Eline Vind ik.succes en ben benieuwd wat het wordt
Maakt toch niet uit of namen in dezelfde categorie vallen? mijn dochter heeft een Amerikaanse naam die je op z'n Nederlands wel hetzelfde uitspreekt en onze volgende spruit krijgt waarschijnlijk een super Nederlandse naam... Als jij Eline en Jente leuk vindt, dan is dat toch prima. Na een bepaalde leeftijd ben jij de enige die je kinderen nog in één zin noemt...
Bedankt voor jullie reacties ! Ik denk dat we er al redelijk uit zijn nu....alleen wat is mooier J.ente of J.enthe? Of toch met Y? Pfffff .