Hoi het is nu dag 6 na me inseminatie (18 november jl.), dag 19 van me cyclus, en nu heb ik plots wat last van krampjes (ongi-achtig en ook weer niet) en wat licht roze bloedverlies bij het afvegen. Ook ben ik wat misselijk in me maag. Wie herkent dit? Wat kan het zijn? Groetjes Marjo
Bedankt Caruli! Nog bedankt dat je voor me pendelde! Hoop dat het uitkomt! Laat het je zeker weten! Groetjes Marjo
Spannend zeg! Niet om je te ontmoedigen maar put er niet teveel hoop uit. Ik heb het namelijk ook een keer gehad en werd toen wel ongi, heel klote was dat Je gaat er stiekem toch een btje vanuit.. Hoop natuurlijk voor jou dat het hartstikke raak is Gr. Marjo
He naamgenoot! Weet het meid! Je houd jezelf voor er niet te hard aan te geloven, maar het gaat vanzelf he! De wens is te groot! Me lichaam heeft me al een paar keer eerder voor de gek gehouden net allerlei syntomen. Grrrrr Maar hoop doet leven zei me oma altijd, dus..... Groetjes Marjo
Dank je wel lieve meiden! Moet je de temperatuur eigenlijk op een bepaald tijdstip van de dag meten? Me temperatuur is nu 37,4 graden. Hoop dat die niet omlaag gaat. Wil geen enkele duivel meer zien! Grrrr Groetjes Marjo Hoe komen jullie aan die emoties bij de tekst?
je temperatuur moet je iedere ochtend op hetzelfde tijsdstip opmeten (dus wekker zetten) en liefst rectaal. je mag niet uit bed eerst. dus je word wakker en gelijk tempen
He ziet net dat we beide op dag 19 van de cyclus zitten! Kunnen we gelijk testen! Voel jij al iets? Voel jij je anders als normaal? Ikke eigenlijk niet! Alleen een wat zeurend gevoel in me buik, maar ik heb ook een blaasontsteking, dus daar kan het ook aan liggen. Afw88 maar! Vreselijk die w8weken! Balen! Groetjes en jij SUCCES! Marjo
he Muuske, Met blasontsteking kun je toch ook bloed in je urine hebben. Maar daarom zou het goed kunnen dat het een innestelingsbloeding was,..... we weten hett over een week. Ik ga voor je duimen.
Ik zit hier met precies hetzelfde alleen heb ik het lichtroze bloedverlies al sinds de eisprong! eergister hield het even op maar gisteravond weer teruggekomen. Wat is het lichaam toch raar! We hopen maar op het beste toch
Hoi dan w88 we gezellig samen oke. Zit nu op dag 20 van me cyclus, dus..... Mag 30 november me bloed laten testen op HCG. Zal een lange week worden! Ben 18 november geinsemineerd! Jij? Groetjes en succes! Marjo
Het lichte bloedverlies komt en gaat. Niet steeds aanwezig. Meestal alleen bij afvegen. Ook een vreemd gevoel in me buik. Ja, ons lichaam speelt de draak met ons! Groetjes en succes! Marjo
ik ben niet geinsemineerd maar wij mochten zelf aan de slag! dat was zondag en sindsdien dus bloedverlies maar ook alleen bij het afvegen! ik had twee eitjes en jij dan? ik moet helaas nog wachten tot 3 december mijn nod! Ik ben heel benieuwd laat je me wel even weten? ik heb vanmorgen mijn arts nog even gesproken die zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken over het bloedverlies en de pijn. we zien het wel... groetjes
Ik heb 2 mislukte IUI behandelingen achter de rug met puregon en pregnyl. Poging 1: 1 eitje Poging 2: 2 eitjes Nu heb ik een extra poging van haar gekregen, omdat ik weer 2 eitjes had. Nu dus IUI met alleen pregnyl. Me ventje heefteen slechte zaadkwaliteit. Respectievelijk 2,4 mln, 0,5 mln en de laatste zelfs maar 0,2 mln. Mocht het nu weer mis zijn (wat ik dus niet hoop) hebben we 01 december een gesprek over wat we nu gaan doen. Heb nog 2 IUI behandelingen tegoed! Ze wil zich dan eerst ff op het zaad concentreren. Oh jeetje! De zenuwen gieren door me lijf! Hoop dat we allebei positief mogen testen! Groetjes en SUCCES! Marjo