Hoi Dieneke, ik las even heel je verhaal en je mak nu mee wat ik verleden maand heb meegemaakt, dus ik weet hoe spannend het is. Nog een paar daagjes en dan weten jullie meer. Ik hoop voor jullie dat je snel goed nieuws heb te melden. Liefs Jolie
Meiden bedankt vast voor jullie steun! echt heel erg lief! ik wou dat het morgen was dan weten we bijna de uitslag... wachten duurt zo lang. dit wachten is gewoon nog erger dan nod, je weet dat de uitslag er is met 4 dagen.... en we moesten 7 dagen wachten. maar ja nog 1 dag. ik voel me beroerd (buikgriep) en dan ook nog die spanning brrrr niks lekker. hoe gaat het met jullie? groetjes dieneke
De Laatste dag is altijd het ergste, komt ook door de spanningen. Ik hoop voor je dat je vandaag een beetje afleiding heb. Veel succes morgen in het ziekenhuis en dat je snel beter ben van je buikgriep. Liefs Jolie
Hoi vanmiddag de uitslag eindelijk. om 1510 in het ziekenhuis zijn, mijn vriend komt gelijk door uit zijn werk vandaan. hopen dat de zwemploeg goed, is en dat ze niet meer heeft op de rontgenfoto hsg gezien. tot vanmiddag als ik terug ben laat ik t weten. liefs dieneke
Hoi Dieneke (en de rest natuurlijk) ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Bij mij is in januari pco ontdekt en inmiddels zit ik aan de puregon voor de eitjes. Als ik dit allemaal lees van iedereen verbaas ik mij er echt over dat we met zijn zovelen in hetzelfde schuitje zitten! meiden succes allemaal!
Nog een uurtje in spanning Dieneke en dan weet je meer. Heel veel succes! Hoop voor je dat het allemaal super-positief is!
hoi hoi hier ben ik weer met de uitslag! De zwemmers zijn super! 231miljoen per ml beweeg uitmuntend kwaliteit ook super hihi das in ieder geval goed nieuws! van mij is het zeker pco. en zit nu op dag 24 als er op dag 37 nog ik aan de primoulout (geloof ik) t is niet echt leesbaar, en dan op dag 3 aan de 50 mg clomid, en dan bij dag 9 eitjes kijken, spannend,! maar gelukkig was de uitslag goed vanmiddag van mijn vriend groetjes en bedankt voor jullie steun
he meid dat is goed nieuws! bij mij was de zwemploeg ook uitstekend (hihi leuk woord voor de zaadjes). ik ben nu ook bezig met de 1e ronde clomid. we hebben ook een topic met '' 1e ronde clomid'' misschien leuk als je daar ook je verhaaltje doet. succes meid!
Kijk dat is fijn om te horen dat er genoeg visjes zijn voor jullie beide. Hopen dat je ons snel kan vertellen dat jullie zwanger zijn. liefs Jolie