Vandaag de uitslag gekregen van de proefopwerking en er is uitgekomen dat we niet in aanmerking komen voor IUI. De waarde is 0.2 miljoen zaadcellen en het moeten er minimaal 1 miljoen zijn. Nu alles laten bezinken en morgen met de Gyn om tafel. Het nieuws is ons erg zwaar gevallen. We zien het echt als een gemiste kans. Hopelijk krijgen me morgen meer duidelijkheid over ons traject bij de Gyn. dank je wel dat ik hier even mn verhaal kwijt mag. Liefs Verdrietige Maamaa
Ik weet zeker dat het goed zal gaan met een andere methode! DO NOT LOOSE THE SPIRIT! Veeeeleeeeeeeeeeeeeeeeeel Liefs Luisa
Tjeee Dit zijn niet de berichten die je wilt krijgen. Echt balen zeg! Meid heel veel sterkte, liefs Ster
Wat is er in hemelsnaam met iedereen aan de hand zeg....bah Ik denk dat jullie richting de IVF gaan meid, helaas. Laat je goed voorlichten en ga weer met het bekende vragenbriefje naar je arts. Ik hoop echt dat jullie gauw duidelijkheid krijgen... Verder wil ik je gewoon onwijs knuffelen...dit zijn zulke beroerde tijden. Heel veel liefs, Elmo
bah meid wat een rotnieuws.... kan mij voorstellen dat je verdrietig bent even... ik leef met je mee... liefs liek.
Wat balen zeg.Hoop dat jullie morgen een goed gesprek hebben met de gyneacoloog. Heel veel sterkte. Liefs Minou
Tjee meis, jij ook al...Wij kregen vandaag ongeveer hetzelfde nieuws. Volgende ronde waarschijnlijk toch IUI proberen. En als idd blijkt dat het aantal te weinig is (wat zeer waarschijnlijk is), dan wordt het voor ons ook IVF/ICSI. Komt hard aan he Hou je taai meis! Samen komen we er wel! Dikke kus Elvira
Huil maar even lekker uit hier hoor! Wat een rot nieuws zeg. Ik hoop dat je veel steun hier kan vinden, want helaas zitten er genoeg mensen in het zelfde schuitje hier.. liefs Bloemie
Ik vind het heel erg om zulke berichten te lezen, ik hoop echt voor jullie dat jullie morgen bij de gyn met een beetje beter gevoel naar huis gaat. Veel sterkte morgen liefs Jolie
Wat een rot nieuws zeg ik kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent. Gooi het er maar lekker uit en ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Succes vandaag met het gesprek bij de gyn. Liefs Mirre
Jemig wat een rotnieuws. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe de aankomende dagen. Het is toch niet niks wat je ineens op je bord krijg. Het lijkt wel of het slechte nieuws in de lucht hangt! Succes. Liefs, Elvira
Vreemd bij mij hebben ze wel 2 IUI behandelingen gedaan met respectievelijk 0,5 en 0,2 miljoen gewaasen zwemmers! De laatst was 18 novemver jl. Zit nu in me wachtweken Sterkte meid! Hoop dat het ook ons gaat lukken! Heb 2 pendels voor maart 2007, dus wie weet..... Hou je taai! Groetjes Marjo
Lieve meiden, dank jullie wel voor jullie medeleven! vandaan opgesprek geweest bij de Gyn. Ze heeft alles uitgelegd wat IVF betreft, en we gaan nu onder behandeling bij een IVF kliniek. We staan er weer positief tegenover!
Ik vind het fijn te lezen dat jullie weer een beetje positief voelen. Ik wens jullie alle geluk toe en dat het snel raak mag zijn voor jullie. Liefs Jolie