Hebben jullie een naampje voor jullie ongeboren kind? Frummel, kruimel, pindaatje, boontje, enz enz? Ben gewoon nieuwsgierig
Onze gyn noemde onze kids tijdens de zwangerschap altijd Fritske.. en dat namen wij ook over Bij elke echo kregen we dan te horen, fritske doet het weer goed
Mielie van millimeter.. Zo klein was het op de eerste echo.. En nog steeds zeggen we Mielie.. Stom he!
De eerste was Scruffy, de tweede noemen we 2my (spreek uit als Tweemy) Onze eerste dochter heet Amy en dit is weer een meisje.
Wij noemden de gewoon meteen bij naam zodra we het geslacht wisten. Wel heel riskant want je bent geneigd het bij anderen ook te doen.
Wij zeggen altijd Frummel. Een vriendin van mij zegt Frupske en de gyn zegt altijd troeleke. Hihi. Als ze aan het draaien is, noemen we het ook 'frummelen'.
Dat vind ik echt een leuke zeg!!! Ik noem dr soms bij dr naam (als ik alleen met mn man ben) en anders Babij of zusje.
In het begin voor de geslachts bepaling was het gewoon "de baby". En sinds 16 weken sinds we weten wat het gaat worden noemen we haar bij haar naam altijd.
grappig; ik heb ook een mielie (afgeleid van Emil) thuis, alleen is die van mij al bijna twee meter, en de papa van de kleine de kleine in mn buik noemen we oebie - gewoon omdat het een lekkere "bolle", schattige klank is.
Ik heb helemaal geen naampje ervoor... en zelfs nu ik weet dat het een meisje is zeg ik vaak nog "de baby" of "het"... Stom weet niet waarom eigenlijk haha