Bloed waardes geven kans 1op 152 Nekplooi alles prima. As dindag nipt in het erasmus mc Wie nog meer zo berekening en bleek alsnog goed te wezen? Loop alleen te snotteren en te denken wat als.....
Ik had 1:52 geloof ik. Alleen uit het bloed en de nekplooi was 1,2. Ik heb ook de nipt gedaan in het Erasmus en het is helemaal gezond! Ik weet dat ze daar zeggen 2 weken wachttijd, maar ik heb de volle 3 weken gewacht, houd daar rekening mee.
ik had 1 op 26 . Na de NIPT test uitslag dat alles goed is met de kleine man. Bij mij was de nekplooi goed maar door bloedwaarden verhoogd risico.
Oh wat fijn dat het bij jullie meiden het vals alarm bleekt te wezen. Ik heb as de nipt afname in het erasmus en ik knijp hem best. Gaan 3 lange weken worden ben ik bang... Begrijp ik het nou goed dat je buiten de uitslag ook het geslacht te horen krijgt?
Nee, het geslacht krijg je niet te horen. Volgens het ziekenhuis werden daar toch teveel fouten mee gemaakt, dus dat krijg je niet meer te horen. Tenminste, dat was in het Erasmus. Maar als je weet dat het gezond is, was voor mij goed genoeg.