Vandaag pretecho gehad bij 17,5 week. De echoscopiste zei: we mogen van het echobureau officieel geen 100% zekerheid geven dus ik zeg 99,9% maar ik eet mijn diploma op als het geen jongetje is! Haha, ze was er dus echt zeker van. Vond het zelf ook duidelijk maar ben benieuwd wat jullie vinden. Op de echo kijk je van onderen tegen de beentjes aan; links een beentje, rechts een beentje en in het midden een piemeltje. Kan geen navelstreng zijn toch? De echo is ingezoomd dus niet haarscherp.
Toch zou ik wel wachten met kleertjes kopen tot na de 20-wekenecho hoor, ik had deze echo met 16 weken gemaakt en ze dachten daar ook een jongetje (niet met zekerheid) maar tis toch een meid!!
Guusje, ik vind jouw echo eerlijk gezegd ook niet op een jongetje lijken. Het uitsteeksel wat je ziet kan net zo goed opgezette schaamlipjes zijn of de navelstreng. Bij onze echo zie je echt duidelijk een balzak met een piemeltje eraan vast.
Ben blij dat hier iedereen een jongetje ziet. Op een ander forum zeiden er een paar dat ze het verdacht veel op een meisje vonden lijken omdat je witte streepjes in het piemeltje ziet. Moet wel zeggen dat de meesten hier volgens mij meer ervaring hebben met het bekijken van echo's, op dat andere forum wordt dat niet zo vaak gedaan. Maar goed, ik redelijk in paniek nog eens gemaild naar het echobureau. Echoscopiste belde later terug dat ze er met z'n allen nog naar hebben gekeken en dat het volgens hun toch ècht een jongetje is. Als ik blijf twijfelen dan mag ik terugkomen, maar weet niet of ze bedoelde dat ik gratis terug mag komen of dat ik dan gewoon weer moet betalen.