Aanstaande woensdag hebben we onze eerste afspraak bij de VK. Er wordt dan ook een termijnecho gedaan. Ik vind het echt superspannend. Bij een vriendin van mij is nl al verschillende keren geconstateerd dat er geen vruchtje, maar alleen een vruchtzakje aanwezig was. Ik hoop natuurlijk heel erg dat het er bij mij allemaal heel goed uitziet. Ik denk dat ik pas echt durf te genieten van mijn zwangerschap, wanneer ik een positieve echo heb gehad. Kun je eindelijk gaan nadenken over namen, de kinderkamer, welke kinderwagen, positiekleding én het eindelijk aan iedereen vertellen! Hoe spannend het ook is. Ik kan haast niet meer wachten. Was het maar woensdag...
Wat leuk, we zijn ongeveer even lang zwanger en komen uit dezelfde streek. Ik mag dinsdag voor het eerst naar de verloskundige, maar ik heb m´n echo al vorige week woensdag gehad. Door alle verhalen over lege vruchtzakjes was ik zo bang geworden dat ik niet tot 10 weken wilde wachten Succes woensdag, en vergeet geen afdrukje te vragen!
Hoera! Alles was helemaal goed! De groei, het hartje, alles klopte (letterlijk en figuurlijk ) Wat een pak van mijn hart. We konden naar huis met een foto van 'de kleine' en een hele hoop blijdschap en geluk!