Onze 1e echo was geweldig !

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Heidi34, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heidi34

Heidi34 Lid

11 apr 2008
    11
    0
    0
    Management Assistant
    Nieuwegein
    Wat waren we gespannen, vooral mijn man had het zwaar ;).
    Ik snap dat ook wel, ik voel alles en hij moet maar aannemen dat het zo is. :)
    Dan is het zover, we gaan ons kindje zien.

Wat was dat mooi ! En wonderlijk, ik heb voor het eerst echt zitten huilen tijdens mijn zwangerschap toen ik dat allemaal zag. Het hartje dat zo krachtig klopt, de hersentjes die in ontwikkeling zijn. Het ruggegraatje dat we konden zien.

Echt super geweldig !

Ik ben blij dat ik dit met jullie kan delen, we hebben inmiddels de familie ook op de hoogte gesteld.

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bijzonder he! Voor mij ging het allemaal ook echt leven na die eerste echo!

Ik weet niet of je nog een 20 wk. echo laat doen maar dat is helemaal zo bijzonder als je dan ziet hoe snel het allemaal gaat!

Geniet lekker van je zwangerschap!

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb met die termijn ook mijn eerste echo gehad. Ik verbaasde mij erover hoe beweegelijk ze al zijn met een week of 9. Stuiterballetje. Was hij/zij bij jouw ook zo druk?!

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik heb ook gister de 1e echo gehad en vond het heeel byzonder! ook heb ik liggen huilen van blijdschap, vooral na het zien van het hartje! wat is het toch een wonder :D

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Kom net terug van de 2e echo, die even bijzonder was als de echo van vorige week! Inderdaad, als je dat hartje zo ziet kloppen, krijg je een brok in je keel. Het is ook zo'n wonder wat er in je buik groeit!

Deel Deze Pagina