is dat bij jullie ook zo populair? ik vind het gewoon een sport om leuke koopjes te vinden op die manier heb al heel veel gescoord in ongeveer 1 jaar. enkele hele goeie deals: 8 zgan spijkerbroeken voor mijn middelste in ruil voor een pak pampers van kruidvat een loopkar voor 2,50 waar mn zoon al weken op rondscheurt buiten een schoenenkastje voor 5 euro nog meer kleding voor de kindjes morgen weer: sandalen van mn dochter verkocht voor 4 euro dan ga ik halen een jurkje voor mezelf voor 5 euro en daarna nog 3 spijkerbroeken voor dochter voor 5 euro. dus voor 6 euro 3 broeken en een jurkje. helemaal geweldig toch wie ook zo gek hier
Hier op een verkoophoekje op fb de piratenwatertafel van little tikes voor 5 euro helemaal compleet en nog niet eens verkleurd oid.
Ik ben aan het denken, mijn man en schoonmoeder zijn verslaafd aan de weggeefhoek Sm heeft al heel wat mooie kleding gescoord, oh en een keer een paar gloednieuwe zwart leren laarzen voor mij. Bij ons kun je ook vragen, dus ik vroeg of iemand een paar broekjes voor mijn zoontje had in maat 92, kregen we een mail dat we bij iemand wat op konden halen. Serieus een bigshopper vol met ontzettend leuke en hele mooie nette jongenskleding, die ook nog een volledig mijn smaak is. Werd ik erg blij van.
ik heb vorig jaar een mooie bank weggegeven.. hoekbank.. kost nu nog iets van 700 euro in de winkel maar ik had hem zelf ook gekregen, dus ik denk dan maak ik er iemand anders blij mee! leuke mensen.. ze hadden nog de aanhanger geleend.. maar jatten dan nog wel even een schroevendraaier mee paar x whatsapp, facebook gevraagd naar die schroevendraaier, maar nooit meer antwoord gekregen!
Via marktplaats vandaag een schildpad zandbak gratis opgehaald Verder muziek instument (xylofoon geloof ik dat die heet. Van little tikes,zak met kleding maar zat niet echt wat bij. Loopfiesje voor 5 ,00 loop motor gratis puzzel gratis
Ik ben inmiddels weer werkloos en maakte me behoorlijk zorgen hoe ik iets voor mijn zoontje zijn 3e verjaardag moest gaan kopen. Dan zou het de tweede keer zijn dat ik hem niets kon geven. 20 minuten later stond er ineens een houten zandbak op. In ruil voor een sixpackje bier. We hadden het nog in de koelkast staan, ook! Gereageerd, hij was al gereserveerd. 1e gegadigde zag er toch vanaf en ik mocht hem hebben. WOEHOE! Opknappen en dan is ie voor Tygo's verjaardag
kijk dat is toch super! ik geef ook veel weg of voor een habbekrats, voelt goed als er dan een kindje weer blij gemaakt kan worden!
Er zijn veel lieve mensen hier op de te koop en weggeefhoek die iets weggeven. Maar ook veel profiteurs die reageren helaas. Op de gratis hoek nog nooit iets weggehaald wel erop gezet en puur omdat wij in de situatie zitten dat we het nog zelf kunnen kopen nieuw of op mp.....voel me dan schuldig als ik zou reageren Wel leuke dingen die jullie scoren