vertel je leuke koopjes van de ruilhoeken.

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    is dat bij jullie ook zo populair? ik vind het gewoon een sport om leuke koopjes te vinden op die manier

heb al heel veel gescoord in ongeveer 1 jaar. enkele hele goeie deals:

8 zgan spijkerbroeken voor mijn middelste in ruil voor een pak pampers van kruidvat
    een loopkar voor 2,50 waar mn zoon al weken op rondscheurt buiten
    een schoenenkastje voor 5 euro
    nog meer kleding voor de kindjes

morgen weer:

sandalen van mn dochter verkocht voor 4 euro
    dan ga ik halen een jurkje voor mezelf voor 5 euro en daarna nog 3 spijkerbroeken voor dochter voor 5 euro. dus voor 6 euro 3 broeken en een jurkje. helemaal geweldig toch:)

wie ook zo gek hier

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Heb onlangs een tripp trap stoel "gewonnen" op de weggeefhoek en een houten hobbelpaard super leuk

3. tuc

tuc Niet meer actief

Hier op een verkoophoekje op fb de piratenwatertafel van little tikes voor 5 euro:D helemaal compleet en nog niet eens verkleurd oid.

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    leuke koopjes

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben aan het denken, mijn man en schoonmoeder zijn verslaafd aan de weggeefhoek ;) Sm heeft al heel wat mooie kleding gescoord, oh en een keer een paar gloednieuwe zwart leren laarzen voor mij. Bij ons kun je ook vragen, dus ik vroeg of iemand een paar broekjes voor mijn zoontje had in maat 92, kregen we een mail dat we bij iemand wat op konden halen. Serieus een bigshopper vol met ontzettend leuke en hele mooie nette jongenskleding, die ook nog een volledig mijn smaak is. Werd ik erg blij van.

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    oja schoenen ik pas ook. hele leuek zwarte sandaaltjes voor 5 euro. en ze lopen heerlijk

7. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik heb vorig jaar een mooie bank weggegeven..
    hoekbank.. kost nu nog iets van 700 euro in de winkel

maar ik had hem zelf ook gekregen, dus ik denk dan maak ik er iemand anders blij mee!

leuke mensen.. ze hadden nog de aanhanger geleend..
    maar jatten dan nog wel even een schroevendraaier mee;)
    paar x whatsapp, facebook gevraagd naar die schroevendraaier, maar nooit meer antwoord gekregen!

8. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik kijk regelmatig,
    heb nu een stokke tripp trapp stoel en een teletubbie laptop voor dochter :)

9. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Via marktplaats vandaag een schildpad zandbak gratis opgehaald

Verder muziek instument (xylofoon geloof ik dat die heet. Van little tikes,zak met kleding maar zat niet echt wat bij. Loopfiesje voor 5 ,00 loop motor gratis puzzel gratis

10. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken t niet, is dat op mp of fb?

11. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ik ben inmiddels weer werkloos en maakte me behoorlijk zorgen hoe ik iets voor mijn zoontje zijn 3e verjaardag moest gaan kopen.
    Dan zou het de tweede keer zijn dat ik hem niets kon geven.

20 minuten later stond er ineens een houten zandbak op. In ruil voor een sixpackje bier. We hadden het nog in de koelkast staan, ook!
    Gereageerd, hij was al gereserveerd. 1e gegadigde zag er toch vanaf en ik mocht hem hebben. WOEHOE!
    Opknappen en dan is ie voor Tygo's verjaardag :D

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    kijk dat is toch super!
    ik geef ook veel weg of voor een habbekrats, voelt goed als er dan een kindje weer blij gemaakt kan worden!

13. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Er zijn veel lieve mensen hier op de te koop en weggeefhoek die iets weggeven. Maar ook veel profiteurs die reageren helaas.

Op de gratis hoek nog nooit iets weggehaald wel erop gezet en puur omdat wij in de situatie zitten dat we het nog zelf kunnen kopen nieuw of op mp.....voel me dan schuldig als ik zou reageren;)

Wel leuke dingen die jullie scoren:D

14. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Aaah, nu begrijp ik waar je avatar op gebaseerd is... :D

Deel Deze Pagina