hihi vonden ze beter staan waarschijnlijk vind het niet erg dat het met de niet veel te zien echo is maar wil eventueel ook nog wel twee weekjes wachten tot mijn volgende echo...dan ben ik 13 weken en 4 dagen dus hopelijk is er wat meer te zien dan.....dus zeg maar hoe je het het liefst wil....snap heel goed dat dit een super grote uitdaging voor je is en je daar ook de tijd voor moet hebben en zin in hebben natuurlijk
Ik had nu een leuk idee maar het gaat ff niet wat ik wil. heb een lief plaatje gevonden waar een piknick mandje opstaat wel met winnie dus wilde in het mandje een fototje doen maar dan word het plaatje heel klein.
ik moet het plaatje echt minimaliseren en dan zie je dus haast niet meer wat er op staat. dus ik denk dat het leuker is als je de 3d echo hebt
Hallo lieve meiden. ik heb een groot probleem ik kan voorlopig even geen avarters maken de pc van een vriendin vanmij is gecrascht en zij maakte het plaatje steeds naar -10kb dus moet eerst gaan vogelen hoe dat ik dat bij mijn programma doen kan. daarna roep ik weer dat ik het ook weer kan
Hoi klussertje, Welk versie heb je van psp. Je kunt het exporteren ---->jpg optimalisatie of gif optimalisatie, kun je zelf zo groot maken als je het wilt (kb), onder het gedeelte 'bestand'. Groetjes Brez
Dan doe ik hem tijdelijk dicht. Je kan altijd weer roepen als hij weer open moet. Prinsesje is inderdaad met 1 s Je titel is aangepast (zie je eerste bericht) omdat je onderwerp duidelijk behoort te zijn. Dit was niet het geval
Hi klussertje Ik wil je ook wel helpen met het verkleinen van je avaters. Ben dol op PS en alle adobe programma's.
sheann Heel lief aan geboden alleen weet ik nu zelf hoe het moet. ======= All wil je een banner of avarter stuur me dan een pb. daar reageer ik op je kan het ook hier posten alleen ik werk op volgorde van aan melding en kan dus niet goed bij houden wat hier binnen komt en via pb wat dan eerst was
Danielledeleeuw , is prinsesje niet met 1s? ==== hier moet danielle niet op aan gesproken worden maar ik. en ik kan ook weinig er aan doen dat er hier en daar foutjes staan. ik ben naamlijk dyslecties.