danjo dat gaat helemaal goed komen wss zondag anders dinsdag. ga lekker bij me mannetje op de bank hangen. =========== Meiden jullie mogen nogsteeds verzoekjes inzenden. ben nu verzoekloos
hallo allemaal... aangezien ik lekker thuis blijf bij mn mooie meisje, heb ik nog wat tijd over om banners in elkaar te knutselen, dus als je een leuke banner wilt, pb me dan je wensen en ik zal kijken of het kan.
ik wil alleen even zeggen dat ik zulke topics echt leuk vind , word ik vrolijk van, mensen die iets leuks voor een ander willen doen! Wil alleen zelf geen foto's van de kleine hier, mocht ik van mening veranderen dan hoor je het zeker!
Is er niemand meer die een leuke banner of afarter wil? je hoeft er niet eens een persoonlijke foto voor te zenden
zo hallo allemaal ik kan weer avarter/banner aanmeldingen ontvangen ben wel blij dat de aanmeldingen steeds per 5/8 komen en dan weer ff niet. Dus pb me maar
ja klopt, komt eraan. Ik kreeg vanmiddag ineens zoveel bezoek ( mensen van de woningbouw) dus nog geen tijd gehad, Maar ik ga het vanavond zeker sturen.
Hoi, ik wil ook wel een banner met mijn huisdiervriendjes. Maar ik heb geen idee hoe ik de foto's bij jou krijg. Groetjes Fly