Nou persoonlijk zou ik absoluut niet blij van worden. Wat apart dat de buren het niet aangeven. Je dak is niet bedoeld om daar vrijblijvend overheen te lopen. Wat als er schade aan je dak straks is. Wie gaat dat betalen. Ik zou straks even naar de buren gaan. Vertellen wat er gebeurde. Jullie hadden een redelijk verzoek en nu zou ik ze niet meer toelaten. Een grote mond Wat hoor gezeur krijg je straks nog meer. Sorry buren dan maar dwars door het huis of was de ramen zelf. Ben benieuwd wat de reactie van de buren zal zijn.
Ja we hebben er net een nieuw dak op liggen, was ook geen goedkoop grapje. Neig idd er nu naar om het niet meer toe te staan, maar heb ook weinig zin in meer agressieve uitlatingen in de toekomst. Ik ga vanmiddag even langs de buren, want ben niet blij met deze situatie. En ze hoeven alleen maar door de garage, dus niet eens door het huis, is denk ik meer dat ze dan thuis moeten zijn en nu niet. Maar vind dit niet ok.
Maar glazenwassers die komen toch altijd gewoon 'zomaar'? Als jij zegt 1x in de 3 maanden bijv dan komt de glazenwasser toch wanneer het hen uitkomt en niet jij als klant wanneer het jou uitkomt en achteraf komen ze dan toch terug om geld te innen? Tenminste zo zie ik dat hier in de wijk gebeuren.. Maar buiten dat om nee is het geen rare vraag ofzo om ff te laten weten je zal indd maar aant douchen zijn. En dat vervolgens die glazenwasser zo uit z'n plaat gaat gaat natuurlijk nergens over
Ik zou het voorval even bespreken met jullie buren. Misschien kunnen de buren jullie de volgende keer even op de hoogte brengen als ze komen én het even bespreekbaar maken met de glazenwasser. Ikzelf zou overstappen op een andere glazenwasser als ik dit zou horen maar dat is dan aan je buren.
Snap ik maar ik denk dat ze in beide situaties ontevreden zullen zijn. Ze hebben gewoon een garage waar ze door kunnen. Tja dan gaan de buren maar plannen met de glazenwasser. Ik zou geen last moeten hebben van onbekende voor mijn raam omdat de buren hun ramen schoon willen hebben. Dan ben je elke keer aan het denken wanneer komen ze weer. Gaan ze weer zo'n mond open trekken? Ik zou het via de buren doen ze regelen het maar. Misschien durven ze er niks van te zeggen en trekken de glazenwassers zo'n mond open.
Wat een idioot zeg! Ik zou het niet eens meer toestaan, ook niet na netjes vragen. Wat iemand hier ook zei, als er een lekkage komt, lossen zij t vast niet op. Geen risico’s lopen.
Ik vind die vraag van je man meer dan redelijk! Bovendien mag hij er niet eens komen zonder toestemming. Heel eerlijk, ik zou deze man niet meer toelaten op jullie dak. Ze zoeken maar een andere glazenwasser bij de buren. Er schijnt verder nogal een glazenwasseroorlog gaande te zijn in Nederland. Tot en met aanslagen aan toe. Dus zijn geen lekkere mannetjes.
Mijn ouders hebben om die reden zelfs hun glazenwasser de deur gewezen. Mijn vader zorgt dat de poort los is zodat hij de tuin in kon nee hoor gewoon over de schuur blijven klimmen. Is gewoon niet goed voor het dak en het is jullie eigen ruimte dus überhaupt verboden om zonder toestemming door heen te gaan.
Nee op zich niet, maar ja kan me van de glazenwasser ook voorstellen dat hij dat niet wilt doen. Hij heeft tenslotte geen overeenkomst met jullie. Hij zal ook wel denken dat moet de klant maar regelen met zijn buren.
Nee en ben daarom ook wat bang voor gedoe en daar heb ik helemaal geen zin in, maar vind dit ook niet ok.
Dus dan moeten wij de buren vragen of zij hem willen vragen of hij een seintje wil geven ipv dat we het gewoon rechtstreeks even vragen. Leek mij wat omslachtig, maar ja, achteraf gezien misschien beter kunnen doen.
Heel vervelend hoor. Maar als hij iets stuk maakt op jullie dak hoef je ook niet te verwachten dat hij het netjes komt regelen gok ik.
Bij ons kwam de glazenwasser over het dak van de schuur de achtertuin in, de ramen aan de achterkant wassen, waar wij nooit om gevraagd hebben. Bij ons hoefden ze alleen boven te doen aan de voorzijde, achter doen we zelf ivm een overkapping. Stond hij opeens bij mijn dochter voor het raam rond 7.45 in de ochtend. Kind schrok zich een ongeluk, was zich klaar aan het maken voor school. Kreeg me toch ook een grote bek toen ik er wat van zei, echt bizar! Hij zat fout maar nee hoor, lag niet aan hem. Hoor wel vaker zulke verhalen over glazenwassers. Zijn er toch veel met een bepaalde schijtmentaliteit. Heb hem gezegd dat hij hier niet meer terug hoefde te komen en ook geen geld hoefde te komen halen voor de achterzijde. Bij ons kwamen ze ook altijd onaangekondigd. Vind dat ook enorm irritant, ook ivm het openen van rolluiken. Mijn neefje heeft een schoonmaakbedrijf en zij appen altijd (hebben appgroepen op straatnamen) 2 dagen voordat ze van plan zijn om te komen en bij geen reactie verwachten zij te kunnen wassen en dmv je huisnummer in de appgroep te zetten geef je aan dat je deze rond overslaat.
Nee dat weet ik nu wel zeker. Jeetje, we wilden alleen even een seintje. Zo moeilijk zijn we echt verder niet.
Dus zo’n typje wat niet op een fatsoenlijke manier volwassen is geworden. Ik zou het inderdaad wel met de buren bespreken. Wat ellendig dit Is er geen andere manier voor hem om op die plek te komen? Dan neemt hij maar mooi die route.
Dat is toch gek. Zou wat zijn als Jan en alleman over dat dak gaat lopen. Je zou maar net staan te douche staat die man opeens voor je neus. @ts ik zou echt het gesprek aangaan en hem verbieden nog over je dak te lopen. Zeker na zo’n grote mond.