ochtend urine bewaren?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mama van Mike, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Goede morgen,

Kun je ochtendurine ook een uurtje laten staan voordat je het gebruikt?

Ik moet zo eerst nog testje halen en wil deze met ochtendurine gebruiken maar ik kan het niet zolang ophouden.
    Iemand enig idee of dit kan?

2. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Kun je gewoon bewaren in een goed afgesloten potje. Niet in de zon zetten want hcg verdampt....

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gewoon op een koele plaats bewaren!
    Succes!!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik zou het niet doen er word in de test bijsluiter ook vermeld de urine direct te gebruiken, dit zal er niet voor niets in staan ;) hoe moeilijk ook zou ik of testen zodra je thuiskomt of wachten tot morgenochtend als je de kruidvat 2 voor 5 eurie haalt kan je vanmiddag en morgenochtend testen :D

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik zou het ook niet doen gewoon plassen en erna enige tijd wachten en niet drinken ,als je urine goed donker kleurt is het ok.
    Sommige hebben ook geeneens ochtendurine nodig en anders wachten tot morgenvroeg :D

6. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Kan gewoon hoor. Toen Moeders voor Moeders langskwam heb ik ook mijn ochtendurine moeten bewaren tot 7 uur 's avonds.
    Wel koel houden en afsluiten.

Uiteraard kan de test er dan wel minder donker uit komen.

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Hihi, was een beetje mosterd na de maaltijd. :D
    Hoe was je test?

8. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    ik heb mn plas uiteindelijk maar opgehouden....naar de winkel en snel weer terug naar huis.
    ik had een licht positieve test, vanochtend de 2de test gebruikt maar die was iets lichter. IK moet er denk ik maar vanuit gaan dat dit geen positief einde heeft.
    :(
    alsnog bedankt voor julie reacties

Deel Deze Pagina