hallo, Wij gaan volgende week lootjes trekken voor de kerst, maar nu weet ik niet wat ik op mijn verlanglijstje moet zetten. We doen 15 euro per persoon, en voor de kleintjes halen we allemaal een klein kado. Ik kom niet verder als een nieuw suiker en melk stelletje hahaha. Wat hebben jullie op je verlanglijstje staan? Ben op zoek naar inspiratie!
wij doen er niet aan maar als we het wel deden dan zou er opstaan: lekkere bodylotion mascara (zelf het merk aangeven) chocola kookboekje leuke tijdschriften boekenbon
Dat ons zoontje snel geboren mag worden staat boven aan de lijst Heb eigenlijk geen verlanglijstje. We doen dit jaar niet aan sinterklaas en kerst....
WII guitar hero. Chocolade letter. Make-upjes. Lekker luchtje. Maar het worden w.s gewoon handdoeken van mijn moeder, want zelf doen we niet aan sint en piet. We kopen wel een paar cadeau's voor mijn zusje e.d maar echt met zijn 2jes doen we niets.
dvd`s boeken sieraden magnetron hihi al is die dus wel wat meer dan 15 euro maar die wil ik dus hihi nieuwe mokken soepkommen servies (is in dld zeer goedkoop heb je voor 15 euro compleet set) hebbedingetsje voor in huis dus kaarsen dingen ed verwensetjes
Een bon van mexx of esprit. h&m kan ook. Er hoeft echt geen enorm bedrag op te staan. Ik vindt iig zoiets altijd leuk om te krijgen. O,ja ik wil hééél graag een LCD tv, maar ben bang dat de sint dat ietsje te duur gaat vinden....
Voor Sinterklaas: Een stamppot stamper Een toillettas, een rugzak, tandenborstel, tandpasta, deo, douchegel, shampoo. (Ik heb tegenwoordig slaapdiensten, dus vond dit heel noodzakelijk.) En omdat mijn verjaardag ook bijna is: House seizoen 1 en 4 frituurpan iets voor in de vensterbank zwarte karatebroek spelletje voor XBOX360 een superspannend boek nieuwe agenda digitale fotolijst verjaardagskalender voor in de wc Ach ja, wensen genoeg... Succes! Groetjes Fly
Pantoffels is ook erg saai om te kopen... Mijn man vraagt ze ook braaf ieder jaar en uiteindelijk ben ik degene die ze alsnog gaat kopen... Ik heb dit jaar eigenlijk alleen maar dure wensen, andere jaren heb ik altijd wel wat kleine dingen, maar ik ben dit jaar echt door mijn inspiratie heen... Dus ik krijg maar 1 kado... Maar dan is het wel wat ik hebben wil... *BK Qlinaer (hoe schrijf je dat?) pannenset *Nieuwe mobiele telefoon. *stofzuiger *Nieuw servies Het zijn wel allemaal nuttige dingen, dus ik denk dat ik maar even ga sparen...
Diney dvd's die kan ik nu weer legaal vragen, ja om samen te kijken En Oorbellen heb drie gaatjes zonder oorbellen 8) sporttas
Goede keuken messen. Heerlijke bed sokken Heel veel lekkere flessen wijn. ( Baronesse, alleen in Sneek te krijgen. Gemaakt in Frankrijk) Dingen van plexiglas
Babyspulletjes van knuf en ko kaarsen chocolade Mijn schoonmoeders eigengemakte slasaus.( jammie ) boekenbon hema cadeaukaart badkamerradiotje pyama (voor in zieknhuis straks) tijdschriften film bioscoopbonnen (incl. oppasavodje van degene die het geeft)