Even een vraagje: Wie heeft hier ook medicijnen gehad om 10 dagen te nemen waarna je ongesteld moet worden? Ik ben de naam kwijt, maar het begint met Prox. Begrijp dat er ook andere varianten zijn. Ik heb de medicijnen nu opgemaakt maar ben niet ongesteld. Heeft het bij jullie ook daarna nog even geduurd?
ik krijg altijd provera een andere naam maar met dezelfde werking ik moest 10 dagen slikken en 3 dagen daarna werd ik ongi
Ik had primolut en werd na 3 dagen ongesteld.. Na zo'n kuur is het normaal als je binnen een week ongi word.. zo niet dan werd er bij mij opgehamerd dat ik snel de ha/gyn zou bellen!
ik kreeg 10 dagen primolut en werd dan binnen 48 uur na de laatste ongesteld... maar het verschild erg per persoon... hebben ze er niet bijgezegd dat je contact op moest nemen als je niet binnen een x aantal dagen ongesteld werd? gr Jose
Nee mijn gyn had het niet goed verteld. Want ze zei gewoon na 10 dagen word je ongi. En dat is dus niet zo Nu zei het ziekenhuis dat als ik het maandag nog niet ben dat ik dan moet terugbellen
Ik heb een keer Farlutal genomen, daarna duurde het nog bijna 2 weken voor ik ongi werd. Een andere keer had ik Primolut en duurde het enkele dagen.