ik heb net mijn eerste kuur clomid 50 mg achter de rug en mijn pregnyl gekregen op dag 11 toen moest in binnen 24 uur gemeentschap hebben en dat hebben we ook gedaan. Maar mijn vriend is doordeweeks weg voor zijn werk gaat maandag weg en komt vrijdags terug en kan hierdoor moeilijk vrij nemen ik weet dus nu niet wat ik moet doen volgende maand want dan valt het doordeweeks hij is bang dat hij zijn baan kwijtraakt hij wil het graag maar als hij elke maand 1 a 2 dagen weg moet daar zijn ze niet blij mee hij werkt dan ook ver weg kan hij dus niet even naar huis ik weet het dus even niet meer wat moet ik nu ?
Eerst maar even afwachten of het deze keer niet misschien raak is? Daarbij komt dat je ei heus niet volgende maand rond dezelfde tijd hoeft te springen. Toen ik clomid gebruikte waren zowel mijn cycli van verschillende duur als wanneer mijn eitje sprong. Zoals voor alles in de mmm geldt wederom (helaas) : afwachten is het enige wat je kan en vooral blijven hopen! Succes!
ik weet het eigenlijk niet... maar vriendin van me dr mn is vrachtwagen chauffeur en ook de hele week weg. Zij hebben IUI (inseminatie) gedaan, maar volgens mij moesten zij ook op de dag van de behandeling een vers potje zwemmers inleveren. Lastig ,maar misschien is het wel raak!
Tja, het is gewoon niet anders. Welkom bij de club zou ik zeggen. Wij produceren op het moment ook genoeg leugentjes om bestwil. Mijn vriend moet volgende week eigenlijk naar Amerika voor belangrijke besprekingen, maar waarschijnlijk hebben we dan onze IUI. Hij zit ook in een moeilijke positie, omdat ze in die besprekingen eigenlijk niet zonder hem kunnen. Tja, dan wordt het lastig. Je ziet het....je moet er wat voor over hebben. Daarom was er bij mijn vriend geen twijfel over; hij gaat niet naar Amerika! Succes en ik hoop dat jullie er een beetje uit komen!
het klinkt zeer lastig....maar jullie situatie is wel belangrijk... zelfs bij stewardessen word tegenwoordig rekening gehouden met hun cyclus heb ik een poosje geleden op tv gezien.... toen vond ik dat reuze gek voordat ik zelf zwanger probeerde te worden.. nu begrijp ik het natuurlijk.. en helemaal als je pregyl krijgt... dat vind ik al een stuk minder vrijblijvend dan wanneer je alleen clomid neemt... tja ik kan je geen raad geven... maar veel rondes verspillen doordat hij er niet kan zijn? je kunt clomid ook niet oneindig blijven nemen.... lastig zeg..... ik vrees toch dat je vriend het mischien toch op zijn werk moet vertellen.... gr Jose
hoi allemaal mijn vriend heeft het wel verteld maar het best lastig met vrij vragen iedere keer bij ij is dat gelukkig niet het geval maar ja elke maand een ronde verspillen dat wil ik ook niet maar hij is zo bang dat hij zijn baan kwijt raakt hier door maar volgens mij valt dat wel mee als er mensen zijn die je egt begrijpen dan doe je zoiets niet maar ja ..... heel erg bedankt voor jullie berichtjes xxxx patricia
Volgens mij mogen ze hem om die reden echt niet ontslaan hoor! voor hetzelfde geld had hij zelf iets gehad waarvoor hij regelmatig naar het ziekenhuis zou moeten ofzo... gr Jose