wij stonden in de krant...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door saar, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

Super ! En wat een leuke foto.

Moest alleen wel mijn laptop op de zij houden om het te lezen :)

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd leuk! Ik kan het niet lezen, tenminste nu ff niet! Ik moet het even opslaan in paint en draaien, aangezien ik niet mn hele beeldscherm op zn zij ga zetten ;) Ik kijk morgen nog een keer om te lezen!

3. ik was al blij dat ik een manier gevonden had om het te laten lezen. :)

4. heb net gekeken... als je op het artikel gaat staan en dan rechts klikken kan je 'rotate clockwise' selecteren. Dat 3 keer doen en dan staat ie goed!

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ah oke, dan ga ik dat doen! Maar denk toch dat het morgen word! Ik ga mn bedje opzoeken, het is echt laat genoeg voor me! Ik meld me hier morgen nogmaals ;). Maar hoe dan ook natuurlijk super leuk, met zo een toch wel redelijk groot bericht in de krant! Was het trouwens een landelijke krant of een plaatselijke ofzo? En hoe kwamen ze bij jou? Of jij bij hen? :oops: sorry voor al mn vragen :oops:.

6. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Mooi artikel! En leuke foto ook!

7. het was in de gazet van antwterpen. Die komt uit in de provincie antwerpen.

ze kwamen bij mij via de vzw borstvoeding, waar ik een cursus volg om contactmoeder bij bv-problemen te worden.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Saartje, echt super! Heb het nu dan toch eindelijk gelezen :oops:! Ik kon zelfs gewoon kiezen voor roteren met de klok mee! haha! Mijn computer is Nederlands denk ik :). Nouja wat maakt het uit echt gewoon een leuk artikel! Succes met je opleiding! En natuurlijk ook met het voeden! Trouwens Tisse alweer 5 maanden, wat gaat die tijd snel zeg!
    Liefs, Hanneke.

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mooi artikel en super mooie foto!
    Jeetje wat word Tisse al groot zeg :confused:

Deel Deze Pagina