Hei meiden.. Na lang actief te zijn geweest op dit forum, "stoppen" wij even met actief zwanger worden.. zo kan ik het maar het best noemen denk ik.. We zijn nu dik een jaar bezig en om me heen wordt iedereen in een vloek en een zucht zwanger behalve ik.. De "leuke" opmerkingen over kinderen, en zwanger worden/zijn werden me allemaal te veel.. Door mijn werk met gevaarlijke stoffen en radioactief materiaal moest ik ook nog eens direct weten of ik zwanger was, en wist ook iedereen op het werk dat ik zwanger wilde worden (met sommige stoffen werkte ik uit voorzorg niet meer..) Nu ben ik gestopt met die baan en ben iets heel anders gaan doen. (ook omdat het gewoon niet mijn baan was.. niet alleen om het zwanger worden..) Er is een enorm blok van me af gevallen nu ik niet meer hoef op te letten alle dagen en daarmee hebben mijn man en ik besloten niet meer zo hard te proberen.. Ovu-testen de deur uit.. geen berekeningen meer, ik ga niks meer bij houden (ja wann mijn mensturatie moet komen, dat is wel handig) maar niet meer uitrekenen wann mijn ei is, en gewoon klussen wanneer het leuk is De MMM laten we ook nog even voor wat het is.. zeker nog een half jaar door, mocht het dan nog niks zijn dan kijken we wel.. Ik zal dus ook niet meer veel hier komen.. of juist wel als het wonder eindelijk gelukt zou zijn.. Ik wil iedereen hier veel succes wensen met zwanger worden!
Ik hoop voor je dat je even de rust vind die je zoekt en dat het toch zo spontaan snel raak mag zijn! Tot later
Hej meis, Als jullie je er zo fijner bij voelen is dat goed en moeten jullie het zo doen. Hoop dat jullie de rust kunnen vinden die jullie nodig hebben... en dat jullie snel een plakbeebje krijgen.
Je moet idd doen waar jij (en je partner ) je goed bij voelen. Ik hoop dat jullie snel spontaan zwanger worden door de rustpauze die jullie nu inlassen. Heel veel s6!
Backbird, ik kan me helemaal voorstellen hoe het voelt. Wij zijn ook al een heel eindje bezig. Weet wel dat het niet normaal is als je binnen een vloek en een zucht zwanger raakt, al lijkt dat misschien wel zo met al die verhalen hier op het forum. Na een jaar is ongeveer 75% van de stellen (zonder medische reden) zwanger. Spijtig dat jij bij die 25% zit, maar het is dus niet uitzonderlijk. Laat je dus niet uit het veld slaan! Er heel krampachtig mee bezig zijn werkt ook niet echt bevordelijk, dus ik denk dat het een heel wijs besluit is het gewoon weer even leuk te maken tussen de dekens, zonder al die testen ed. En dan, juist als je er even niet mee bezig bent... dan is het raak! Dat was bij mij ook zo (helaas miskraam). Ik hoop dat het bij jou ook zo werkt (maar dan zonder miskraam) Veel geluk gewenst!
thanks allemaal! Ik hoop ook dat het snel een zwangerschap wordt, maar niet te snel, ik moet eerst nog een paar "proefmaanden" door op mijn werk
ik hoop idd dat je snel zwanger word, misschien helpt het wel heel goed idd als je even alles opzij gooit. heel veel succes!
Ik vind het een moedige beslissing van je. Ik hoop dat het jouw rust geeft en dat jullie snel zwanger mogen worden!
knap dat je dit besluit durft te nemen!!! Veel succes en geniet van de klusmomentjes (misschien kun je het nu omdopen in ''knusse momentjes'')......
bedankt voor de lieve reacties iedereen! het vervelende is nu nog dat ik niet precies weet wann ik ongesteld moet worden.. ik had het eigenlijk al moeten worden maar verder voel ik helemaal niks dus ik heb totaal niet de ilusie dat ik zwanger ben. Maar waarom ineens weer mega lange cyclus.. ach ik maak me er niet meer druk om ook..