Wij stoppen met de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marliesje83, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hyper, tja, achteraf gezien denk ik dat ik voet bij stuk had moeten houden en om iui had moeten vragen. Aan de andere kant, nu na 3 mislukte icsi's denk ik dat dat waarschijnlijk ook geen zwangerschap had opgeleverd.

Mijn man was trouwens voor de eerste zaadtest al gestopt met roken, denk +/- een half jaar nadat ik met de pil was gestopt. Maar schijnbaar duurde het vrij lang voor het zich weer ging herstellen. En hij heeft vrij lang nicotine pleisters gebruikt, daarmee was hij pas klaar niet al te lang voor de eerste test, dus dat kan het ook nog verklaren.

Dank je :)

Hoe is het bij jullie afgelopen? Zijn jullie nog met de IUI bezig? Of is het wonder bij jullie al gebeurd? :)

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Marliesje, ik heb net je verhaal gelezen en wil jullie heel veel sterkte wensen maar ook veel geluk en gezondheid voor nu en in de toekomst. Wat een moedig besluit. Ik hoop dat je wonder uiteindelijk toch uitkomt, dat zou fantastisch zijn!

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @taatje, dank je :)
    Jij mag bijna weer testen zie ik, spannend!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier ook even een hele dikke knuf, zo lief van je dat je in mijn topic reageert.

Terwijl je zelf ook genoeg aan je hooft hebt.
    Fijne zondag lieverd.

5. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Wat een heftige en zware periode..... een onwijs dikke knuffel voor je, weet niet goed wat anders te schrijven.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoe gaat het lieverd , dikke knuffel.

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Wat een heftig verhaal en wat moeten jullie sterk zijn om daar allemaal doorheen te zijn gekomen.
    Dapper om de mmm te stoppen en ik hoop zo dat het gewoon op de normale manier gaat lukken.

Als ik een verhaal mag delen die misschien hoop geeft;

M'n nichtje raakte ook maar niet zwanger (nooit echt duidelijk geworden waarom). Na jaren proberen naar de poli en na tests en hormonenspuiten moesten ze over op IVF; 2 keer falen en 1 miskraam. Ze hadden het opgegeven en toen, op haar 41e, dit was 2 jaar later, was ze ineens zwanger via de normale weg en ze hebben nu een gezonde zoon.
    Wondertjes gebeuren dus wel.

Ik wens jullie zo'n wonder toe en veel sterkte!

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wat een zware periode hebben jullie meegemaakt. :(
    En wat dapper dat je deze keuze gemaakt hebt.
    Respect hier voor.

Ik wens jullie veel geluk,liefde,en gezondheid toe.... en hopelijk toch nog ooit een spontaan wondertje!

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel lieve meiden :)
    Reageer snel even langer, zit nu op Kreta met mn lieve mannetje :D

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Oja dat is ook zo ! En wij hier maar alleen achter blijvend :D

Meis veel plezier geniet van elkaar en met elkaar van de mooie omgeving .

Nogmaals knuf

11. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Marliesje, wat een dappere moeilijke keuze hebben jullie gemaakt!
    Maar mag ik een 'voetnoot' plaatsen? Ik las namelijk Pien's reactie en ik weet daardoor in welk zh je hebt gezeten ;)
    Het verhaal is namelijk erg herkenbaar; ook mijn man had maar 1 miljoen zwemmers en wij werden ook op de wachtlijst gezet voor ICSI. Maar ook hier bleek na nieuwe testen dat hij meer zaadjes had, terwijl dat volgens de doktors onmogelijk was ;)
    Kortom er is een verdunningsfout gemaakt ipv 1 a 2 miljoen waren er eerder 20 miljoen. Dat blijkt ook wat ik ben inmiddels SPONTAAN in verwachting van de tweede!
    Ik wil je graag meegeven dat je naar je gevoel moet luisteren!!!
    Heel veel sterkte!!!

12. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    hey marlies
    wat een heftig verhaal van je.
    gecondoleerd met je schoonmoeder en moeder.
    moet verschrikkelijk voor je zijn.
    en je schoonvader heeft alzheimer, das ook een rot ziekte!
    is je eigen vader nog fit en gezond?

wat een moedige keuze om te stoppen met de mmm.
    ik kan me voorstellen dat het je even te veel is geworden.

zou je niet een stap willen zetten naar dusseldorf ? daar kunnen / mogen ze net wat meer.

de hoop op een spontaan wonder kan nog altijd. ik hoop voor je dat je dat mag meemaken

veel sterkte de komende tijd

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Marliesje, geniet lekker van je vakantie op Kreta :)!!

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle lieve reacties!

Marnat & Pien, dank jullie wel! Ben weer terug nu, helemaal bruin en uitgerust, vannacht weer aan het werk.

@ster80, mijn eigen vader is gelukkig nog gezond! Ook nog niet zo oud, maar moet er niet aan denken dat er ooit iets met hem gebeurd...

@frummelk, jeetje, das ook niet best... Wat een slordige fout. Bij ons heeft het UMCG de test nogmaals gedaan, dus bij ons was het wel echt de goede uitkomst. resp 1 en 2 miljoen. Wat fijn dat je spontaan zwanger bent geworden van de 2e!

Deel Deze Pagina