Hallo dames, Ik zou graag wat advies willen. Ik heb 18 december mijn spiraal laten verwijderen nadat ik 3 maanden alleen maar bleef bloeden. Sindsdien heb ik geen anticonceptie meer, en zijn we flink aan t klussen geweest. Na een week ben ik met vlagen misselijk, en begint me nu een beetje te irriteren. Ik zit nu op dag 24 van mn cyclus en heb het gevoel dat de misselijkheid alleen maarerger worden. Ook heb ik overdag enorme veoeidheid en slaap al drie dagen niet aan nauwelijks. Normaal heb ik mijn NOD na 21 dagen, mijn menstruatie is er nog niet en heb ook niet het gevoel dat ik normaal heb voordat het komt. Heb maandag getest en deze was emo wit, wat moet ik nu.. weer testen? Of naar de ha gaan omdat de klachten ook kunnen komen door de verwijdering? Iemand ook deze klachten gehad na de mirena spiraal misschien?? Groetjes Rosalyn
Ik denk dat je helaas gewoon even af moet wachten. Op het moment dat je stopt met anticonceptie moet je lichaam weer even aan de nieuwe situatie wennen. Ik weet niet precies hoe het zit na het verwijderen van een spiraal, maar ik kan me voorstellen dat je dan ook een soort van 'ontpil fase' door maakt.
Ik heb deze klachten ook gekregen na het verwijderen van de mirena, bij vlagen misselijk en vermoeid, ik dacht constant dat ik al snel zwanger was. Maar helaas. Nu 2 maanden na het verwijderen van de mirena nog steeds hetzelfde en niet zwanger. Ik heb nu sinds een maand iedere dag bloedverlies, waarvoor ik gisteren naar de huisarts ben geweest. Ik heb nu Primolut N gekregen voor 10 dagen om mijn cyclus als het ware te resetten, ik hoop zo dat het werkt, want die onzekerheid is zo vermoeiend.. Ik hoop voor jou dat je lichaam snel weer de oude is. Ik heb helaas voor de korte termijn niet echt goed nieuws te melden, maar ik hoop dat je je door mijn berichtje je er een beetje bij neer kunt leggen dat het zwanger worden toch wel wat langer gaat duren, hoe moeilijk dit ook is. Veel succes in ieder geval!