Zou ik toch nog zwanger kunnen zijn? Kunnen jullie even meedenken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smile87, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile87

Smile87 Lid

16 nov 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Smile87, 9 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2013
    Hoi Dames,

Zou ik toch nog zwanger kunnen zijn? Willen jullie even meedenken?

Ik heb 30 december mijn eisprong gehad (op de dag zelf posi getest met Sensitest). Voor mijn ei heb ik een tempdip gehad (0,2) ik meette toen 35,9 graden, na mijn ei is het weer gaan stijgen (0,5) in 5 dagen toen meette ik 36,5 graden. Op 6dpo weer een tempdip gehad van 0,2 graden (ik denk innesteling) en mijn temp begon weer te stijgen de volgende dag. Na die laatste tempdip is mijn temperatuur tot nu toe iedere ochtend 36.5 als ik wakker wordt. Dit is voor mij hoog, want voor mijn ei was het iedere ochtend rond 36,0 en 36,1.

Mijn cyclus duurt nu 30 dagen dus eigenlijk zou ik pas 12 jan mogen tesen en het liefst zelfs 13 jan.

Gisteren heb ik een Etos vroege zwangerschapstest gehaald en van ochtend even getest, maar die was negatief. Ik heb verder ook niet veel klachten. Het enige wat ik heb zijn pijnlijke borstel (zijkant) en wat gele afscheiding (sorry). Dit heb ik normaal nooit voor mn nod. Wat er ook gebeurd is gisteren begon ik hard te lachen om een gesprek zo hard dat ik er tranen van kreeg, maar tussendoor begon ik gewoon te huilen. Ik wou ineens huilen om niets.

Pff :(

Als ik zwanger zou zijn zou ik toch wel 5 dagen na innesteling posi kunnen testen met een vroege zwangerschapstest???? Ik zou het zoooo graag willen :(.

2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    alles kan. Maar testen voor je nod is over het algemeen niet handig. Ook niet met vroege tests, want er kan nog vanalles mis gaan, juist rond de innesteling.

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Helemaal mee eens. Hoe moeilijk ook, je kunt het beste wachten. Het kan nog steeds 2 kanten op, deze test zegt helemaal niets..

Sterkte!!

Groetjes Patricia

4. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Ik teste bij mij vmk pas 15 dagen na mijn eisprong positief en 13 dagen erna nog niet, dus kan nog alle kanten op. Ik hoop het voor je.

5. Mietie

Mietie Actief lid

22 aug 2012
    219
    0
    0
    Pfff... Hier in het zelfde schuitje...

Wachten is zoooo erg...

6. Smile87

Smile87 Lid

16 nov 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net na mn werk toen ik thuis was weer gekeken naar de test van van ochtend. Daar zag ik nu wel een heel licht streepje. Meteen heb ik weer een test gedaan nu van CB digitaal en hij is POSITIEFFF er staat Zwanger 1-2 weken.

Het is alleen wel voor mn nod, dus het blijft erg spannend.

7. dphoek

dphoek Niet meer actief

Gefeliciteerd voor nu!!! Ik hoop heel erg voor je dat het goed gaat!!

8. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Wauw, gefeliciteerd.
    Duimen draaien nu dus.

9. Smile87

Smile87 Lid

16 nov 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames!!

Ik hoop dat het zo mag blijven. Voor de zekerheid nu nog op nod testen. Dan kan ik echt blij worden. Ik kan het nu gewoon niet geloven!!!

10. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Hopelijk is het een plakbeeb!

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gefeliciteerd, mijn duimen draaien dat je een NOG mooiere test op je nod mag krijgen!

12. Smile87

Smile87 Lid

16 nov 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, heel lief van jullie : )

13. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Voorzichtig gefeliciteerd!! En succes met testen!!

Deel Deze Pagina