Alleen thuis zijn.....Soms zooo bang

Discussion in 'De lounge' started by Biny, Feb 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Omg!:$

Ik ben echt gestoord af en toe....

Hebben jullie dit wel eens.. Je zit rusig op de bank en hoort ineens iets gekraak... En soort van gebonk.. Je zet het geluid van de tv uit om te horen wat het is... En ineens lijkt t wel alsof de geluiden erger worden...

En dandenk je../ er zal toch niemand binnen zijn?!
    Je denkt nee dt kan niet want toen ik thuis kwam zat alles op slot ramen nog heel en dicht e.d...
    En je hoort het weer...
    Op de een of andere manier heb je jezelf 10 min erna bijna van overtuigd dat er iemand in je huis zit...

Endan zit je daar... Met al je lichten aan... Geluid van de tv uit... Op de bank.( al zoon 3 kwartier..) Vooral geen geluid maken want stel je voor... Niet te durven kijken bij de kleine man :( wachtend tot vriend thuis komt..
    En bijna te janken..

Ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat.. Maar ik word dan ineens zoooooooo bang... Dt ik er niet meer uitkom...
    Ik zie de vreselijkste dingen al helemaal voor me enzo..

zijn er hier nog meer van die spastische mensen?:p
    En wat doen jullie ertegen?

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohhh herkenbaar!!!! Ik heb het vooral na enge films... dan moet ik buiten een sigaret nog even roken en loop aan dat ding te zuigen om maar zo snel mogelijk weer binnen te zijn... zelfs als 1 van mijn katten dan nog voor me voeten loopt begin ik al te gillen..

maar meis... waarschijnlijk was het een tikje van de verwarmingsbuis of bij een nieuwbouwhuis de muur die even zet... haal diep adem ga kijken bij je zoontje en pak een glas water...
    ONTSPAN!!!

Sterkte!!!

3. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Haha ben dus niet alleen :p

Oowww ik heb t niet na enge films.. Gewoon zomaar raak ik echt een beetje in paniek...
    En woon in een flat dus genoeg geluidjes :p
    Niet nieuwbouw teouwens..

Zal vast wel een verwarming oid zijn ja..

Ben al wezen kijken.. Met een glazen onderzetter in mn hand haha was t enige wat in de buurt was :p

My god ik ben echt raar haha

Maar fijn dat ik niet alleen ben!:)

Yes! Vriend is thuis!!:D

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,275
    10,991
    113
    in de stad wonen tussen de mensen - een vriendinnetje vroeger woonde op een heel oude boerderij in de middle of nowhere, en ik wist niet of ik banger was voor inbrekers en anderen met kwaad in de zin die makkelijk om het huis heen konden sluipen, of voor de geesten van de overleden overgrootouders die volgens haar wat zweverige moeder nog in het huis woonden!

5. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

May 8, 2010
    717
    0
    0
    haha heeeeeeeeeeeel herkenbaar! Ik wordt er gek van die geluiden worden alleen maar erger wanneer je probeert om goed te horen!! gelukkig heb ik dat nu niet meer :D maar lang geleden wel en mijn man was toen elke avonden aan het werken pff ..
    Ik had laatst dat ik dacht iemand is in mijn tuin want het maakte geluiden daar.
    Ga ik naar boven toe naar mijn zoontje kamer stiekem zo bij de raam kijjken was het de buren hond die buiten was !
    wat was ik opgelucht !!

6. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Jaa woon in de stad haha tenminste niet het centrum :p maar in rotterdam :)

Maar bahh!! Wat eng! Lekker bang gemaakt worden met geesten enzo!:$

Ben wel blij dat ik er zelf niet in geloof..
    Maar als iemand 10 keer zou vertellen dat hier geesten zitten zou ik toch wel bang worden!

7. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    @ yasminaa
    Haha dus je groeit eroverheen?:p
    Ik zit er op te wachten!:D haha

Hier ook.. Vriendlief werkt in de horeca.. Dus natuurlijk savonds...
    Brr af en toe....:)

Pff gelukkig dat het se hond maar was!:)

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar. Maar sinds ik mijn twee Duitse Herders heb geen last meer van :)

9. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

Nov 28, 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    erg herkenbaar... maar ik word pas echt bang als de hond aanslaat. ben hier wel eens midden in de nacht naar buiten geslopen met de honkbalknuppel, maar zag niks...

10. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

herkenbaar. ik kijk ook niet meer na enge films want dan ben ik echt weken lang bang thuis:). dat ik bang alleen thuis ben heb ik eigenlijk pas sinds ik mijn zoontje heb.

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ik heb het als ik s nachts alleen op het ok-centrum ben.
    Heb al eens meegemaakt dat er dus een verslaafde de ok was opgekomen via de lift van de eerste hulp, je schrikt je helemaal te pletter. Ben snachts wel eens alleen op de ok (als het erg glad is blijf ik op de ok omdat ik er anders niet op tijd ben met een oproep). Maar prettig vind ik het echt niet hoor. Een tijdje geleden hoorde ik dus weer mensen op de OK. ik meteen beveiliging bellen want het was echt duielijk dat er mensen waren....zeiden ze dat ze geen toestemming hebben om op de ok te komen !!
    Nou ik werd booos zeg !! Vervolgens zag ik dus de mannen..bleek iets van onderhoud te zijn. Ik vertrouwde er helemaal niets van dus bel ik de beveiliging of het klopte...was niets van bekend. Heb ze dus maar weer buiten gezet. brrrr...

12. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Het is natuurlijk helemaal niet grappig opd at moment!

Maar ik zie t helemaal voor me.. hoe je in je ochtendjas met pantoffels naar buiten sluipt met een honkbalknuppel:p

13. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ooow gadverdamme! ik zou ook wel beetje in mn broek schijten:)

Je weet het maar nooit met al die rare figuren tegenwoordig...

14. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja heel herkenbaar!!! Heb het ook gehad. Nu totaal niet meer. Je leert het wel af met een militair als man. Hij is altijd weg, alleen de weekenden thuis.. dusja.. zal wel moeten zo.

Soms na een enge film heb ik het nog weleens... als ik bang ben is het voor eventuele geesten ojee haha. Serieus!

15. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Gelukkig ben ik niet bang als ik wat hoor 's nachts (oud huis, kraakt aan alle kanten :p ) Ik heb wel dat als ik buiten iets hoor ik MOET kijken. Wij hebben geen voortuin dus mensen lopen echt langs ons raam. En er is al een aantal keren ingebroken in onze auto, dus zodra ik wat hoor ga ik kijken. Helemaal nu ik zwanger ben en heel licht slaap is het best wel irritant, want ik hoor echt alles...

16. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

May 12, 2011
    555
    51
    28
    Female
    oh ik ben ook zo'n schijtert.

Mijn man speelt in een band en ik hoop altijd dat het niet doorgaat. Oe echt. Ik ben al bang in het donker en we hebben in de gang ook standaard zo'n lampje in het stopcontact. Als hij moet spelen, dan laat ik standaard 's nacht de badkamerlamp aan. Scheelt wel hoor! En hij doet voor vertrek alles op slot, ramen dicht, scheelt ook weer.

Toen ik nog niet wist dat ik voor de tweede keer zwanger was, had hij bandrepetitie en toen liep er opeens een hele dikke zwarte spin op de muur, echt zo'n grote die snelle. Heb echt jankend mijn man opgebeld dat dat ding echt verwijderd moest worden. Na een half uur kon hij naar huis met een smoes natuurlijk. Hij dat ding opgezocht en zelfs hij was er bang van. Ik zou officieel nog ruim een week wachten met een zwangerschapstest, maar ik was zo panisch dat we een paar dagen later een test deden en ik was weer zwanger. Echt janken om een spin en niet een klein beetje, nee echt op het gestoorde af, zo gruwelijk bang was ik. hormonen!!!

17. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    :D ik ben elke dag alleen met mijn zoontje (alleenstaand) en heb op foto's gezien op het internet dat dit huis er al stond in 1895 :) dus een errug oud huis (was n winkel toen) en nog eens een hoek woning en veel hout.
    Ik hoor hier echt van alles!
    Toen ik hier de eerste keer sliep lag ik met me rug naar de gang toe in bed en dacht serieus dat iemand in me gang liep...blijk dus zo te wezen dat ik mij bovenburen kan horen lopen (houten vloeren he) best spooky hoor.
    Ik hoor ook de cv ketel herrie maken en hard getik als ik mijn verwarming heb uit gezet.
    Oh ja en iedere winter ( en dat vind in wel eng) hoor ik muizen miepen en lopen tussen de muren en plavond ieeewwww!

18. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ooow getsie muizen haha:p

Haha ben je daarna nog met je rug naar de gang blijven liggen of niet?

Ik zou dat echt niet kunnen.. Ik moet echt de in en uitgang kunnen zien haha

19. lautje1980

lautje1980 Actief lid

May 2, 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    #19 lautje1980, Feb 19, 2012
    Last edited: Feb 19, 2012
    erg herkenbaar, het grootste gedeelte van de week ben ik alleen met mijn kleine man sávonds en snachts. als ik dan in bed lig hoor ik ook de meest rare geluiden. vriend slaapt in t ziekenhuis moet dialyseren.maar ooh ik ben dan zo bang. maar op een gegeven moment dwing ik mezelf om te kijken en dan tot de ontdekking komen dat er niks aan de hand is. pff

ik heb dit ook pas sinds ik mn zoontje heb mamzeyad. hiervoor nooit.

@wachtende ook zo herkenbaar, ik werk bij een instelling voor verst gehandicapten. mijn clienten wonen in een app complex.ik heb daar ook slaapdiensten. soms hoor je deuren e.d en geluiden. dan blijkt t gewoon de tocht de zijn achteraf. maar ik vind t soms zo eng daar te slapen. de slaapkamer grenst aan de tuin en er is geen normale deur die op slot kan maar een schuifpui die heel makkelijk te openen is.
    t gebouw is best groot en als er iets gebeurd moet ik kijken maar ik heb altijd 3 tel mee. 2 moeten mee 1 werke en 1 mob maar heb ook altijd mn prive tel mee en doe dan alsof ik tegen iemand praat:)

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ooooh zo ben ik ook :D

Maar eigenlijk alleen als mijn man nachtdiensten heeft, tot 0:00 gaat het goed maar daarna.. haha alle lichten beneden laat ik dan ook gewoon aan en de radio:) en maar tegen anderen zeggen dat het voor de honden is... sure...:):D

Share This Page