geen verschijnselen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door alkievalkie, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik ben nu nog maar net zwanger. Maar ik heb totaal geen last van zwangerschapsverschijnselen. Misschien een beetje meer moe en soms een beetje gevoelige tepels. Maar het is niet echt noemenswaardig. Omdat ik deze maand ook nergens last van had dacht ik ook dat ik wel niet zwanger zou zijn. Ik ben het gelukkig toch maar heb totaal geen zwangerschapsgevoel. Ik kan het dus ook nog steeds niet geloven.

Ik ben nu bang dat als je geen zwangerschapsverschijnselen hebt, je ook eerder de kans hebt dat het fout gaat. Ik ben daar nu zo ontzettend bang voor :( . Is de kans nu groter dat het fout gaat of is daar niks van waar?

Groetjes Yvonne

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik had ook nergens last van in het begin hoor...kwam pas na 6 weken..hehe...wees gewoon blij dat je nergens last van hebt..ik ben 6 weken kots en kots misselijk geweest...geen pretje dus :)

3. Niet meer actief

ik heb ook nog nergens last van...alleen wat gevoelige borsten en dat is het wel..maar ik denk dat dat nog wel komt ;)

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had tot een paar dagen geleden ook nergens last van... Nou de klachten komen vanzelf wel, neem dat van mij maar aan! Ben ineens sinds een paar dagen duizelig en doodmoe! Kan wel de hele dag slapen! En vlagen misselijkheid waar je niet gelukkig van wordt! :(

Geniet er nog maar van zou ik zeggen, ik was eerst ook erg aan het twijfelen omdat ik geen verschijnselen had, dus ik snap je volledig!

Gr. Miranda

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Naast doodmoe zijn en vaak duizelig heb ik verder nergens last van. Heel in het begin heb ik af en toe een vlaag van misselijkheid gehad en dat was ook snel over. Heb ook geen extreem pijnlijke borsten ofzo terwijl deze wel gegroeid zijn.

Dit maakte mij ook ongerust, bij mijn vorige zwangerschap had ik juist wel alle kwalen. Misschien nu minder omdat mijn lichaam er al aan gewend is.

Ik zou me dus nergens druk om maken, de kans is er altijd dat de kwalen nog op komen zetten..

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Omdat je niets voelt is de kans absoluut niet groter dat het fout zal gaan.
    Geniet ervan zolang je nog geen kwaaltjes hebt! Ik heb in het begin ook nergens last van gehad, alleen kwam zo rond de 2 maanden het eerste om de hoek kijken. Moe moe en nog eens moe!

Maak je geen zorgen, hoor!

7. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Bij mijn eerste zwangerschap, begin dit jaar, had ik echt alle symptomen die je maar kunt bedenken. Helaas stopte het kindje met groeien na een week of 7. Nu ik weer zwanger ben heb ik veel minder last gehad van al die kwaaltjes, en het gaat hartstikke goed met t larfje!
    Dat je dus meer kans zou hebben dat t fout gaat als je zo weinig kwaaltjes hebt, is dus echt niet waar hoor!

8. Niet meer actief

daar is niks van waar hoor.. niet iedereen heeft klachten. GELUKKIG!! Geniet er maar lekker van, want het kan nog zo omslaan!

9. Niet meer actief

Toen ik nog zwanger was van ons zoontje had ik ook totaal nergens last van, zo wil ik er wel 10 heb ik altijd geroepen! Dus dat wil niks zeggen hoor, hij is nu inmiddels 5 jaar oud en afgezien dat hij een bengel is is hij lekker gezond.
    Reden te meer om te genieten van je zwangerschap zou ik zeggen. ;)

10. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik had ook nog nergens last van. tot op een dag of 5 geleden.. Pffff zo misselijk en beroerd.. bah..

11. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    En je hoeft inderdaad helemaal nergens last van te krijgen. Ik zat er ook op te wachten maar nee hoor ben nu inmiddels in mijn 17e week.
    Krijg nu wel wat andere klachtjes zoals pijn in de rug etc maar van ochtenmisselijkheid heb ik gelukkig geen last van gehad.

12. Kaatje1974

24 jul 2006
    29
    0
    0
    Doktersassistente
    IJsselstein
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook helemaal nergens last van gehad, niet eens een beetje misselijk...het kan dus ook zonder klachten.

Deel Deze Pagina