Mijn geluk kan niet op!! Ik heb een paar dagen geleden een test gedaan, maar die was toen nog negatief, maar ik was al wel overtijd (ben altijd heel regelmatig, je kan er bijna de klok op zetten, daarna nog een test, maar volgens mij was 'het streepje' niet binnen de tijd gekomen en heel licht (bijna niet zichtbaar) en twijfelde ik nog steeds of ik wel of niet zwanger was... Ben vandaag toch nog een test gaan doen en die was na een minuut al positief en ook heel duidelijk!!! WAUWW!! We hebben al een prachtige zoon die wordt 3 april, 2 jaar en hij loopt net los sinds deze week (best wel laat)... verder zijn we heel gelukkig op een miskraam na (nov 2010) we hebben het een goed plekje kunnen geven en we kunnen er inmiddels weer goed over praten. We hopen dat deze zwangerschap beter zal gaan, we vinden het allemaal wel weer best spannend.
hey Anne, bedankt voor je reactie, hopelijk wordt jij ook snel zwanger, jij bent best onregelmatig zeker? dat lijkt me best lastig.. Na de miskraam, waren we elke maand er heel erg mee bezig en leefden we echt van maand tot maand... eigenlijk echt niet leuk want het was elke maand een teleurstelling... zou echt fijn voor je zijn... groetjes Anna