In september 2008 gestopt met de pil.. Had altijd al een voorgevoel dat ik niet gemakkelijk zwanger zou raken. Ook vanwege een chronische ziekte waardoor ik meer kans had op onvruchtbaarheid. In september zoals beschreven gestopt en werd in november voor de eerste keer weer ongi. Ik hield vanaf dat moment meteen temp lijsten bij en kwam er zodoende al snel achter dat ik luteale fase van slecht 4 dagen had! Afspraak bij de dokter gemaakt en in januari zat ik voor het eerst bij de gynaecoloog. Er volgden eerst bloedonderzoeken en daarna kon ik starten met Clomid 50mg. Mijn ei kwam nu netjes op dag 15, maar nog steeds een te korte luteale fase.. Ronde 2 werd Clomid + progestan capsules omdat ik ook te weinig progesoron aanmaak. Ondertussen had ook mijn vriend zijn aandeel ingeleverd voor onderzoek en vorige week dinsdag moest ik weer naar de gyn. Voorlopig voor de laatste keer vanwege de zomervakantie. Ik had nog een testje liggen en dacht 'waarom niet?' En tot mijn grote verbazing zag ik een heel licht streepje Ik daarna naar de gyn en verteld dat ik zojuist positief testte!! Het was toen nog wel wat vroeg ( 3 dagen voor NOD ) en daarom moest ik vrijdag weer testen en de uitslag doorbellen. En de test werd alleen maar positiever !! Volgens de gyn had mijn vriend super zaad, wat bleek uit het onderzoek. 21 Juli eerste echo. Vindt het allemaal nog erg onwerkelijk, omdat ik er dit keer niet zo mee bezig was en ik had en heb ook helemaal geen symptomen. Heb af en toe wel ongi krampjes, maar die verdwijnen even later ook weer. Ik zie dat het een beetje een lang verhaal is geworden
Super meid, gefeliciteerd. Krampjes hoef je je niet ongerust over te maken, die horen er gewoon bij. Geniet er lekker van
Wolkjes7, gefeliciteerd meid. je bent dus een maart 2010 mama kom je daar ook gezellig kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/150630-maart-2010-mamas.html