Na 8 maanden

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Ciska85, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciska85

Ciska85 Actief lid

3 jun 2016
    357
    198
    43
    Vrouw
    Bergen op Zoom
    Na acht maanden proberen, werd ik zwanger van onze eerste. Nu is zij acht maanden en ben ik heel pril zwanger van onze tweede! We wilden onze kindjes kort op elkaar, maar hadden net donderdag (tegen ons gevoel, maar om praktische redenen) afgesproken dat we toch een paar maand zouden wachten. Wat was ik gisteren blij toen ik een ontzettend licht streepje zag! Vanmorgen nog twee testjes gedaan, en ja hoor, overduidelijk zwanger van onze tweede! Ik vind het heerlijk om mijn man te verrassen met mijn zwangerschap, maar hij was er gisteren natuurlijk bij. Nu laten uitschijnen dat de tests vandaag negatief waren en ondertussen druk aan het denken hoe ik het hem kan vertellen als hij thuiskomt. Spannend!!!

Kris81 vindt dit leuk.
  2. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Het heeft zo moeten zijn denk ik dan altijd.

3. Sabientje83

18 jul 2014
    36
    9
    8
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

4. Daisy0508

Daisy0508 Niet meer actief

Ten eerste van harte gefeliciteerd! Wat ik alleen niet begrijp is waarom je hem nu eerst teleur wilt stellen om hem vervolgens weer blij te maken?
    Als hij gisteren al gezien heeft dat de test positief was kun je toch beter lekker voor hem koken en hem de oplopende testen laten zien? Dan is het alleen maar leuk.
    Als je hem nu teleurstelt is hij misschien meer bezig met het 'nog een paar maanden wachten'

5. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Alleen wat ik mij ook afvraag, net zoals Daisy. Is waarom je je man wilt teleurstellen om daarna blij te maken? Misschien zit er wel een logisch antwoord achter.. Maar ik vroeg me precies hetzelfde af. Niet verkeerd bedoeld hoor.. En wens je een fijne zwangerschap toe!

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Ben het wel eens met bovenstaande reacties, beetje sneu voor je vriend.

7. Ciska85

Ciska85 Actief lid

3 jun 2016
    357
    198
    43
    Vrouw
    Bergen op Zoom
    Ik schrik echt van jullie reacties. Raakte al helemaal onzeker. Jaap zegt dat hij het juist leuk vond. Gisteren geloofde hij niet dat wat hij zag echt op een positieve test wees. Het was vandaag een stuk leuker voor hem om het thuis zelf te ontdekken dan een whatsapp-berichtje te krijgen op zijn werk.
    Ik hou aan dit draadje echt een naar gevoel over. :(

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gefeliciteerd en geniet ervan!

9. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw

Niet doen!
    Je kent je man goed genoeg om te weten dat je dit kon doen.
    En hij vond het leuk op deze manier.
    Gefeliciteerd

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd

11. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ah joh ik had het zelfde gedaan hoor..zeggen dat het toch negatief is en vervolgens thuis SURPRISEEEE. Alsof hij op werk opeens zijn mind gaat zetten op die "paar maanden lang wachten " gefeliciteerd en geniet er vooral van :D

Ciska85 vindt dit leuk.
  12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan samen!

En maak je niet druk om die reacties, iedereen mag dit toch op zn eigen manier doen. Hartstikke fijn dat je man zo reageerde, daar gaat het om!

Citroentje93 en Ciska85 vinden dit leuk.
  13. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!!

Ciska85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina