Hoi allemaal! Sinds 2 uur weet ik dat ik zwanger ben! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven... Is 1 test die dit aanwijst echt genoeg?! Het tweede lijntje is echt heel duidelijk hoor, maar toch... Ik heb het gevoel dat ik nu van alles moet doen, maar ik zou niet weten wat. De huisarts is gebeld en ik ben gauw naar de apotheek geweest voor foliumzuur. Daar was ik niet mee begonnen, want eigenlijk was deze zwangerschap niet gepland nu al. Ik dacht ook echt niet dat ik zwanger zou zijn. Wel 6 dagen over tijd, zere borsten en een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar verder geen klachten. Daarbij komt dat de vader van mijn vriend anderhalve week geleden onverwacht is overleden, dus veel stress. Vandaar dus ook dat de menstruatie wat langer op zich laat wachten, dacht ik. Ik heb hier duidelijk geen ervaring mee! Nou ja, het zal toch echt wel zo zijn he... Ik hoop hier leuke contacten op te doen!
jullie hebben een wondermooi geschenkje uit de hemel gekregen meis, jullie kleintje heeft een zeer goede engelbewaarder, geniet er maar lekker van