wie heeft ervaring met www.valtaf.nl?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik hoop niet dat ik nu op mijn donder krijg van de moderators dat ik een website noem? Sorry alvast daarvoor... :oops:

Maar ik vraag me af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze site? Ik heb me net aangemeld, maar vind de site niet echt duidelijk. Kan iemand mij er meer over vertellen?

2. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik heb er een tijdje op gezeten en vond het heel erg leuk.
    je kunt er zoveel steun vinden en heb er ook een paar nieuwe vriendschappen opgedaan en je kunt er iedere dag bijhouden wat je gegeten en gesport hebt het kost je niks.
    vond het een erg leuk systeem en na mijn bevalling ga ik er zeker weer mee beginnen.

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hier ook een die een profiel daar heeft. Heb er eerlijk gezegd al een tijdje niets meer mee gedaan. Maar tis wel leuk hoor. Je kan je eigen gewicht enz bijhouden en met anderen in contact komen die in hetzelfde schuitje zitten.

Succes! ;)

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Ik heb daar ook een profiel, maar is veranderd tegenover vroeger.

Ik vond het vroeger duidelijker trouwens. Het is wel leuk dat je kan bijhouden wat je eet, wat je weegt, je beweging.. Met die grafiekjes is het handig, dan zie je de evolutie.

Je moet eens rondkijken op de site, het is al lang geleden dat ik er nog ben opgeweest!

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Vroeger zat ik er op. Puur voor mezelf en dus niet om contacten met anderen op te bouwen. Ik had heel veel houvast aan de grafiek. Daardoor werkte die site bij mij heel stimulerend. Ik viel inderdaad af.

Helaas veranderden ze op een gegeven moment de lay-out. Toen was ik het spoor bijster, kon de weg niet meer vinden en ben ik eigenlijk afgehaakt.

6. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ja ik vind het ook heel druk op die site, da's wel weer jammer..

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook goede ervaringen ermee. Leuk om de grafiekjes te zien en het gaf mij wel stimulans!

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ik heb er ook nog steeds een profiel en ga het straks ook weer oppakken ;)

Deel Deze Pagina