Jongensnaam gezocht!

Discussie in 'Babynamen' gestart door collo003, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ook wij zijn panisch (alhoewel, ik panisch, mijn man maakt zich niet druk...) op zoek naar die ene leuke naam.... Zou deze wel bestaan? Of moeten we het doen met de "zou kunnen" mogelijkheden die we nu hebben?

Ik heb al twee meiden: Amy en Lizzy en papa en mama hebben ook allebei een -ie klank op het einde. Toch is die klank op het einde bepaald geen must. Als ik een meisje erbij had gekregen zou ik haar namelijk Roos genoemd hebben...

De namen die wij nog niet definitief afgeslacht hebben, maar waar we ook niet direct wild van zijn zijn:

- Axel
    - Coen/Koen
    - Joost
    - Joris
    - Cas
    - Dani
    - Dave/David
    - Elmar / Jelmer
    - Luuk (zoooo populair)
    - Levi (zoooo populair)
    - Marc
    - Mike/Michael
    - Sam

Is er iemand die ons kan overtuigen van een bepaalde naam? ;) Mag ook een hele andere naam zijn... Mijn man en ik blijven maar in cirkeltjes rondgaan dit keer terwijl we er bij de meiden alle keren heel snel uit waren...
    (door mijn man afgeschoten, maar namen die ik wel leuk vond waren: Simon, Tim, Nick, Julian & Dex)

2. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Max, Vince...

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Duuk,Sepp,Mick,Tijn, Guus, Stijn, Tibbe, Jeppe, Thijs, Lev, Joeri, Justin, Bobby, Benjamin, Jack, Senna, Sil, Ries, Moos, ........ Dit zijn er een paar:D

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

5. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    dave en luuk vind ik erg leuk

Sem

Nick

Alex

Bart

Calvin

Devin

Dean

Collin

Emiel

Fer

Gian

henrique

ivar

Ivan

jonas

kay

court

Lex

lennert

Leroy

Lucas

Milan

melle

Jim

stan

Stef

Sven

Sverre

Ferron

Fenno

Shenno

brent

Brandon

Jason

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Bedankt voor jullie suggesties voor zover. Ga vanavond mijn man maar eens vastzetten op de bank en topoverleg plegen....

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Uit jouw lijstje vind ik Sam leuk.
    En wat dacht je van Timon ipv Simon?
    Vince of Vincent.
    En met een y op het eind....pfoei....voor jongens vind ik dat al gauw minder mooi. Finnley, Riley?
    Xxx

8. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leon, stoer, goed in diverse talen uit te spreken en niet zo populair :) wij zijn er erg blij mee!

Verder ook leuk, jelle, joost, daan, timo

9. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Sam! Vind ik zooo'n leuke naam voor een jongen! :) Zacht maar toch ook wel stoer.
    Als ik nu zou bevallen van een jongetje zou 'ie waarschijnlijk Sam Elias gaan heten :)
    Amy, Lizzy en Sam vind ik ook mooi samen klinken!
    Past goed bij die internationale namen in tegenstelling tot de rest van de namen uit het rijtje (en de namen die wel internationaal zijn uit je rijtje vind ik niet zo mooi). Tim vind ik ook wel leuk.

Andere ideetjes: Quin, Quint, Quinten, Tom / Thom, Roan, Lars, Jonas, Finn, Sepp, Lenn, Felix, Remi, Stan, Sten, Lex, Nando, Rodi / Rody, Fender, Ferren, Rowen, Rowin, Owen, Jonah, Sonny, Kay ('kee'), Kayden, Oscar / Oskar, Victor / Viktor, Tobias, Toben, Tobin, Tobiah, Tobian, Odis, Otis, Senn / Zenn, Silven, Skyler, Pip, Pippin..

10. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Joost vind ik leuk. Kort, Nederlands en altijd goed gespeld. Mijn ex-vriendje heette zo, dus was bij ons een no-go....

Deel Deze Pagina