Wij weten het niet meer..

Discussie in 'De lounge' gestart door ButterflyNova, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.290
    11.896
    113
    Dit is actie ! :) En Veilig Thuis hakt heel vaak met dit bijltje en die hebben nog veel meer tips.

2. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Mensen die niet gered willen worden kun je niet redden.

Het is een volwassen vrouw en is capabel genoeg haar eigen beslissingen te maken, hoe moeilijk dat ook is voor de naasten.

Het enige wat je kan blijven doen is praten als brugman en hopen dat ze eindelijk inziet dat er zat leuke kerels rondlopen die wel op een leuke vrouw zitten te wachten en dat ze beter verdient dan dit miezerige en kleinerende mannetje. En vooral leuke dingen met vriendinnen onder elkaar doen, dagjes sauna, lekker uiteten en stappen zodat ze leuke andere mannen tegenkomt en inziet dat er hartstikke veel mannen zijn die interesse in haar tonen

3. puissant

puissant Niet meer actief

Ik blijf maar denken over bovenstaande, naast alle andere tips is dit er 1 waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben, het is echt een totaal andere aanpak... Voor mij zou het even een eye opener zijn. En het proberen waard, het kan ook een combinatie worden van andere tips...

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Gisteren weer compleet uit de hand gelopen, na overleg met andere vrienden besloten toch contact op te nemen met het meldpunt voor Veilig Thuis. Zij bellen mij later vandaag terug.

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Onze gebeden lijken eindelijk verhoord, het heeft even flink uit de hand moeten lopen maar Linda lijkt nu eindelijk in te zien wat voor een engerd Evert is. We hopen dat het nu definitief is! Dank voor jullie klankbord dames.

6. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

gelukkig butterfly!

7. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    sterkte!! Ik denk dat de nasleep niet makkelijk gaat worden.
    Hopelijk laat hij haar met rust nu....en heeft zij echt het licht gezien!

8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.290
    11.896
    113
    Ik hoop dat ze dit nu vast kan houden. Dat is toch vaak het moeilijkste he, als het dan weer even rustig is, of hij zich "goed" gedraagd, of lief gaat doen of of of......
    Sterkte!

9. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte!

Nu inderdaad vol aandacht voor HAAR. Dus complimenteren,leuke dingen doen,iets doen waar ze goed in is,avondje stappen,verwen dagje...haar zelfvertrouwen een boost geven zodat ze niet weer terug gaat!

Deel Deze Pagina