Wij weten niet wat we moeten doen HELP !!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mirandje81, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Ik ben bijna 32 en mijn man is 29 , bij mij is pap3a cin3 gevonden en bij mijn man gendrager brca1 dus wij moeten nu wel voor ivf en pgd en daar komt bij dat we tese mesa of pesa erbij moeten doen man had geen zaadcellen in sperma nu is er niet zo heel veel te vinden en zeker geen persoonlijke ervarings verhalen we zitten erg te twijfelen over waar we heen moeten het azm in maastricht , maar daar doen ze geen tese of naar het uz brussel (jette) heeft iemand ervaringen en zijn er verschillen ? We stellen echt alle berichten erg op prijs want we zitten echt vast dank jullie wel xxxx mirandje81

2. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Wat een verhaal zeg!
    Sorry, ik kan je niet adviseren op dit gebied. Ik wil jullie alleen maar heel veel sterkte wensen.

Knuffels!

ps: de website van "onze ivf kliniek" verwijst naar VUB (Brussel dus)

3. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Ja het zit ons niet mee eerst een jaar zelf geprobeerd en nu ondertussen al bij elkaar 2jaar bezig ik ben licht depressief en erg gefrustreerd maar bedankt voor je bericht xxx

4. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Wij hebben PGD gedaan ivm chromosoom 12 afwijking.
    Het voor onderzoek wordt gedaan in het AZM maar met de behandeling zelf is het gegaan in het UMCU utrecht. Ook groningen en Rotterdam doen mee volgens mij. Ze sturen dan een cel voor op naar het AZM. Als je meer info wilt. Stuur maar een PB

5. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Het probleem is is dat tese/mesa/pesa niet in maastricht gedaan word dat maakt alles een heel stuk ingewikkelder xxx

Deel Deze Pagina