Wij willen een kindje, Kan dit nu wel??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door so ehi, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. so ehi

so ehi Lid

10 feb 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik heb een vraagje, begin september heb ik voor het eerst een prikpil genomen voor 3 maanden. Dit beviel mij niet en heb hem daarom ook niet nog een keer genomen. Dat betekent dus dat ik begin December " klaar " was met die troep.
    Tot de dag van vandaag ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Ik had de dokter voor ik de prikpil nam duidelijk gevraagd of het gevolgen kon hebben voor mijn vruchtbaarheid. Omdat mijn vriend wat ouder is dan ik zelf en we dus niet nog langer willen wachten met kinderen. Zij zei dat dit geen probleem was. Ik baal nu als een stekker omdat ik zoveel verschillende verhalen lees van andere vrouwen die een jaar tot anderhalf jaar hebben gewacht op hun menstruatie of op de zwangerschap zelf.
    Mijn vraag is dus ook of ik nu uberhaupt wel zwanger kan worden zonder menstruatie. De dokter zei van wel maar ik geloof haar niet meer. En hoe lang kan het nog duren voor ik ongesteld word?
    Ik heb de prikpil maar eenmalig gehad en dus niet jaren lang. Ben ik te ongeduldig en maak ik me te veel zorgen? Het kriebelt nu enorm en ik ben erg onzeker. Alvast bedankt!

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Je hebt dit onderwerp dubbel geopend ;)

Deel Deze Pagina