Nou hier ons drama We hebben vandaag eindelijk weer eens een dagje echt samen. We zijn beide een dagje vrij en de kindjes zijn ondergebracht tot 17 uur. Nu zouden we vandaag in Hoek van Holland gaan vissen. Nou ja, hij vissen en hij zou het mij leren en ik zou lekker mn boekje meenemen. In de zon. Probleem --> Geen zon! Wel regen. Dat gaat dus niet door. Maar nu zijn we gewoon inspiratieloos haha. We willen wel graag samen even wat doen en niet thuis want dan wordt het toch snel weer opruimen, huishouden, apart op de pc etc . (Hij houdt niet van films dus samen een filmpje kijken valt af). Wie heeft er tips in de regio Delft, Den Haag, Rotterdam wat we nu wel kunnen gaan doen samen en wat niet al te veel geld kost? Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt.
wat wij samen doen als de kids een middagje weg zijn: naar de bios lunchen bij de japanner of tapas eten samen de stad in naar de ikea spulletjes kijken en kopen
Ja dat had ik ook al voorgesteld. We zijn vorig jaar samen een heerlijk dagje naar Elysium geweest. Maar zoiets is wel fijn als je dan iets langer de tijd hebt. Nu zouden we er dan rond 12 uur zijn en moeten dan om 16 uur alweer weg. En ik kan vanavond echt niet langer want ik ga uit eten met een vriendin. Maar ik ga eens kijken of er niet iets kleiners is, maar wat wel ook gezellig is. Ik vind een zwembad met 1 sauna erbij niet zo leuk. Thnx voor de tip.
Ergens lekker lunchen bijv in Scheveningen! Daar kan het ook leuk zijn als het regent en het zal vast niet heel de tijd regenen..
Ja je hebt daar hele leuke tentjes inderdaad. Hebben we al vaker gedaan. Ik ga het zo als meneer klaar is met zn haar etc eens even voorleggen wat jullie allemaal zeggen. Stom he dat ik daar op zo'n moment gewoon zelf niet op kan komen....
We zijn eruit. Eerst lekker lunchen in Scheveningen en daarna nog door naar de Ikea (moeten voor een meegroeibed voor S. gaan kijken ). Bedankt voor de tips!