Wauuw mijn geluk zoo die kan echt niet meer stuk ! Ik heb de heletijd in de huiskamer gezeten geklept met mijn moeder.. Ennuh op eens ging de bel, ja hoor de telefoons waren er.. Maar ik had het geld niet ( heb onder rembours gedaan ) want ik dacht ze komen morgen.. Niet dus want zaterdags doen ze geen rembours. Maar wat een geluk dat mijn buitenspeel maatje van vroeger de telefoons kwam brengen Ik mocht even snel douchen van hem en geld pinnen en dan zou hij terugkomen want hij bleef in de buurt. Wauww ik ben echt zo happy Truus, ja leuk hè lekker moederen met poesje we hebben al een naampje Ja houd gewoon zelfde nummer Wendy, ben het met Truus eens weer ff buik foto maken hoor ! Ja echt heerlijk dat ik straks bij mijn schatje terug ben.
Ja, en?wat is de naam. Nu wil ik die natuurlijk ook weten. He meid wat een geluk weer op deze dag voor jou. Heerlijk. Genieten hoor!
Omdat ik ook niet van die standaard namen houd voor beestjes word het: Jaylee .. Zo een naam kunnen we niet geven als we een dochtertje krijgen want dan word het Gaylee, niet echt mooi hè ?
@ikdus ik ben ook benieuwd naar de naam! @truus ja idd de shotgun heb ik ook geprobeerd en die vond ie erg prettig haha
O, leuke naam meid. Houd zelf ook wel van de wat apartere namen. alleen manlief is meer van t pietje klaasje keesje idee. Dus helaas gaan die mooie namen voor ons niet op. Heb net even met leidinggevende gebeld. Nou moet je opletten: week 29,30,31 vakantie. week 32, 33 werken. dan vanaf week 34 16 weken zwangerschapsverlof. Kom ik uit op week 50. Heb nog 2 weken compenstie uren staan. Die dr bij opgenomen hoef ik pas volgend jaar weer te werken! Nou heerlijk toch?
Hihi dat is echt klats ombuigen die hap ofnie? Tenminste als ik dat zo op de foto bekeek. Doe je t dan met beleid of echt zonder beleid, en met de harde hand.
Alexia beterschap nog.. Ik hoop stiekem wel dat het door zet, straks ben je ziek op je bruiloft willen we niet hebben natuurlijk!
Ja zal jou dan heel erg gaan vervelen. Moet je wel weer internet hebben dan hoor tegen die tijd. Ach, en misschien komen beeb en ik dan wel even aanwaaien tegen die tijd. Heb ja vrije tijd genoeg.
@ truus nee je moet dan je linkerhand in een L vorm maken tussen wijsvinger en duim de ballen laten rusten dan met de muis van je hand op de pyreneum ofzoiets (stukje tussen poeperd en ballen duwen en met je rechterhand net onder de eikel vast pakken en dat tegelijkertijd naar elkaar toe trekken net alsof je een pistool aan het laden bent haha. En ja alles met beleid anders krijgt i heel veel pijn denk ik! Lekker dat je dan pas weer in 2009 aan de slag hoeft ik ben jaloers! Leuke naam ikdus!
Dat uuh klinkt heel moeilijk hahahaha.. Dank jullie wel dat jullie het een mooie naam vinden. Eigenlijk echt geen poezen naam ofzo, maarja we moeten toch wat
Morgen zal ik het ff voordoen voor je niet op vriendlief natuurlijk want het is makkelijker dsn het klinkt haha. Meiden ik ga ff op de bank hangen Kus
Heb de tarzan al op de tafel staan. Ben al druk aan t oefenen. Schijnt ook als je tussen de ballen en het * drukt, je daarmee een ejaculatie uitsteld. Ja, ja. Zo leer je nog eens wat. en dat om 14.50 's middags.
Hallo Truus ik wil niet weten wat voor speeltjes jij hebt Hahaha is goed Shady ben benieuwd Ik ga even de spullen klaar zetten, matras weer naar logeerkamer, bed van stiefbroertje op maken en ff stofzuigen etc. Dus ben er later denk ik weer.
hehe niet in zwangerschapsverlof he gewoon in verlof voor 3 weken 5 augustus begin ik weer opnieuw tot eind oktober en ik mag volgende week vrijdag naar de gyn ga daar eens over mijn plasproblemen praten vind ik beter
Hallo dames zo te lezen is hier weer flink geklets hier een hectische ochtend achter de rug ik had weer bereikbare dienst tot vanavond 23:00 en het ene telefoontje na de andere nu is het even rustig zullen wel allemaal een middagdutje aan het doen zijn . Geweldig truus wat een mooi buikje en lekker dat je zolang vrij hebt kun je heerlijk genieten en met ons kletsen laat je gauw een voorbeeldje zien van de geboortekaartjes ben erg nieuwschierig. Ikdus wat leuk een poesje kun je je moederinstinct erop loslaten Ik vind het erg fijn voor je dat je weer lekker naar je schatje kan maar ik zal je wel even missen kom maar gauw weer terug Zo shady jij hebt een leuk feestje gehad Silvia ik hoop dat je je gauw weer wat beter voeld. Sucre wat spannend je schoonouders vertellenmaar wel erg leuk toch hoe ga je het ze vertellen en laat even weten hoe ze reageren
Nee die laat ik niet zien. Omdat mijn vriendinnetje en mijn buurvrouw ook actief zijn hier op forum. En ik wil natuurlijk niet dat zij mijn kaartje al zien vordat de beeb geboren is. Als ik nou volledig anoniem zou zijn, danhad ik m wel geplaatst. Maar nu dus niet. Ik doe dus ook geen uitspraak over de namen die wij mooi vinden. En hebben uitgekozen. Horen jullie wel eind september.
Oooh Sylvia vandaar Ga je nog op vakantie ofzo? En hopelijk kan de gyn je helpen met je plas probleem ! Sas, aah dus je kan lekker gebelt worden tot 23:00, en moet je dan naar je clienten toe ofzo als je gebelt word? Ik zal jullie opnieuw ook weer verschikkelijk missen. Gelukkig kan ik via Truus af en toe smsen en we nemen echt snel internet dus jullie hoeven me echt niet voor lang te missen Dat trek ik namelijk ook niet hoor, zolang zonder me forum dinnetjes