Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen

Doe mij tegen die tijd dan ff jouw adres. anders kun je niet een kaartje krijgen natuurlijk

2. Niet meer actief

Doe ik zeker hoor Truusje :D

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    ik ben even boodschappen aan t doen
    tot snel

Ennuh dees, als ik jou hier nun iet weer spreek. Dan wens ik je een goede reis toe. Doe Bob de groetjes. We spreken mekaar snel weer oke?

Nou doei meid. ;)

4. Niet meer actief

Is goed lieve Truus, zal hem de groertjes doen ;)
    En ik wens jou fijne dagen toe dat je mij gaat missen :)..
    En we spreken elkaar zeker snel weer !
    Ik sms sowieso als ik veilig geland ben !

Doe rustig aan lieve Truusje

5. Niet meer actief

Nou meiden mijn stiefvader zal straks komen met zijn kids.. Dus ga alvast voor de zekerheid afscheid nemen ;)

Voor de lieve meiden die bijna zwanger zijn, ik duim echt heel hard voor jullie !
    En ik hoop echt met heel mijn hartje dat jullie straks zwanger zijn als ik weer internet heb !

Voor de lieve zwangere meiden onder ons, ik wens jullie super veel moois toe in jullie zwangerschap en dat alles goed mag verlopen en jullie super mooie echo's krijgen straks !

En voor de meiden die bijna gaan trouwen Alexia en Wendy dus, ik blaas sowieso mooi weer naar jullie toe op jullie speciale dag.
    Ik wens jullie een super mooie huwelijkdag toe en dat alles mag lopen zoals jullie het willen..

Ik ga jullie super erg missen doe rustig aan meiden en luister vooral naar jullie eigen lichaam zwanger of niet zwanger ;) belooft?

Dikke knuffels voor jullie !

6. Niet meer actief

Zo Truus dr pret echo staat in mijn telefoontje..

Alexia en Wendy hun huwelijksdagen, dus dat kan ik niet vergeten :D

7. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Nou ikdus het gaat allemaal gebeuren een hele fijne reis en tot gauw ;)

dikke knuf saskia

en gelukkig als ik telefoon krijg kan ik het doorbellen naar de collega's die aan het werk zijn maar als ze niet oppakken moet ik wel zelf gaan dus nou maar hopen dat er niemand belt :)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha wat ben je toch een lieverd!
    Tot snel meid en een hele goede reis!

XXXXX Wendy

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Truus! Ik heb wel nieuwe foto's maar ben ff het kabeltje kwijt. Dus kan ze niet op mijn PC zetten haha... Ik ben tot op heden nog helemaal niks aangekomenl Heb veel mazzel volgens de VK ;) haha

10. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    heb je zeker geluk wendy hoef je het er nader hand ook niet zien af te werken ;)

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ja dat klopt. Ik zal ook wel aankomen nog maar nu nog niet dus das lekker en dat terwijl mijn buik groeit als kool haha :)

12. Niet meer actief

En tot zover mijn geluk.
    Er is gewoon geld van mij verdwenen :S
    En ik heb het geld zo nodig :(
    Moet handdoeken halen anders kunnen we ons niet wassen en zo te zien is dat best een dure grap !
    En zo een matras hoes gedoe moet ik ook nog halen, en kleinigheidje voor Shady..
    Dit gaat dus gewoon niet meer lukken allemaal, ik kan wel janken :( Ik heb wel getelt nog 30 euro ongeveer :( En dat wou ik eigenlijk bewaren voor schiphol/vliegtuig.
    En ik moet nog met de Taksi naar mijn vriends werk.. Ik ben nu zoo vedrietig heb nergens meer zin in :(

Ik moet zondag ook nog eens vanaf mijn huis lopen naar het station en met een koffer zonder wieltjes doe je er gauw een half uur over.
    Ik dacht dat ik het zo goed gepland had en nu loopt alles in het water :(

13. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    OOHH dus k*t zeg

Cin geeft ikdus een hele dikke knuf ik wou dat ik iets voor je kon doen. Als ik centjes over had mog je ze wel lenen maar heb zelf niet zoveel sorry daarvoor....

14. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey meiden,

Ik ben zwanger !
    Ben even weg geweest omdat ik druk bezig was met vanalles
    en omdat mijn vriend nu op uitzending is
    maar ik ben zwanger !

Liefs Cat

15. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    @ catwoman Gefeliciteerd meis! Voel je je helemaal goed? Of heb je al last van kwaaltjes? Hoe ver ben je nu?

@ikdus jezus wat kut zeg! Je hoeft voor mij niks te kopen wijffie en als je het allemaal niet gaat redden moet je je natuurlijk niet in allerlei bochten gaan wringen om toch te kunnen komen en gewoon je dingen gaan regelen want dat is veel belangrijker dan naar mij toe komen(hoe leuk ik het ook vind als je komt)

16. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik kan vandaag niet met jullie kletsen meiden aangezien ik mn verjaardag vier. Waarschijnlijk tot morgen.

Dikke kus!

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    @ Catwomen; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heeft je vriend nog wel meegekregen dat je zwanger bent? Hebben jullie nu nog wel contact eigenlijks?

@ Wendy; ik wacht rustig af wanneer jij nieuwe foto's plaatst.

@ Dees; jeetje meid. Wat een gedoe allemaal weer.
    Kun je van mams niet wat lenen? Ze krijgt t wel weer terug ja.

@shady; veel plezier vandaag.

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Shady, gefeliciteerd! Laat je lekker verwennen en maak er een gezellige dag van!

Goedemorgen allen. We hebben het gisteren aan mijn schoonouders verteld. Ze vonden het super, hadden het alleen nog niet gedacht. :D

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    @sucre; wat leuk joh dat ze zo verrast waren.
    Weten jouw ouders het al?

Mijn moeder vond t heel speciaal dat dr dochter ook moeder gaat worden. Nu mijn buik groeit kan ze t telkens ook niet laten om dr ongeboren kleinkind te begroeten. Zo lief. Even een aai van oma over de buik.

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wouw, Cat, gefeliciteerd, wat super voor jullie! Lekker genieten. Hoe voel je je?

Truus, ik had het het liefst al aan mijn ouders verteld, maar die zitten nog in Kroatie. Daarom maar eerst aan zijn ouders. We hadden een kaartje gekocht met de tekst:

Zoals elk jaar hebben we deze keer ook een bijzonder kadootje voor jullie (en ons) meegenomen....

En toen kregen ze een slabbertje. Het kwartje viel meteen en aanstaande oma glunderde enorm. Zo leuk!

Mijn ouders komen volgende week thuis. Eindelijk. Kan ik het eindelijk met mijn moeder delen. Denk dat ze gaat huilen, ze vindt het zo geweldig!

En daarna aan broers vertellen. En dan verloskundige bellen en een afspraak maken of zo...

Deel Deze Pagina