Goeiemorgen dames zo ik heb heerlijk uitgeslapen en gisteren gelukkig de rest van de dag weinig telefoontjes gehad Ikdus als ik nou bij je in de buurt was kon je zo wat van me lenen balen zeg dat het nou net weer zo moet maar probeer rustig te blijven en kijk anders inderdaad even of er niet iemand bij je in de buurt is je moeder misschien waar je wat van kan lenen . Nou shady ik wens je een hele fijne dag en geniet ervan Catwomen van harte gefeliciteerd lijkt me ook moeilijk zo zonder je man. Sucre wat fijn voor je zo'n reactie willen we allemaal. Truus leuk hé al die aandacht zo zou mijn moeder eigenlijk denk ik zowel mijn ouders als die van chris ook reageren en ze vliegen naar de winkel mijn zusje zei altijd wacht even tot het einde van de maand want dan heb ik weer geld Over mijn zusje gesproken het is nu net een pubber die net een jongen leerd kennen hij heeft haar afgelopen woensdag een smsje gestuurd met de vraag of zij met hem naar de fitniss wilde en of hij haar kon ophalen nou dat was al gauw afgesproken alleen van fitniss kwam niet veel ze is zelfs bij hem thuis geweest hij heeft zich als een heer gedragen zei ze en ze heeft het gewoon heel gezellig gehad gisterenavond is ze weer uitgeweest heir weet ik nog niks van maar ik zal haar zo eens bellen nee ik ben niet nieuwschierig
Cin, dankje wel voor je knuffel ! Catwomen, gefeliciteerd ! En een dikke knuffel voor jou dat je man weer op uitzending is, lijkt me wel moeilijk hoor Shady, zoals ik al smste ik kan gewoon komen, ik weet nog niet hoelaat maar komt goed ! Truus, door mij kon mijn mams eigenlijk niet eens boodschappen doen.. Heb al 150 eu voor de ticket geleend en 150 euro voor mijn telefoon ( het is wel netjes van te voren op dr rekening gestort maar het komt er niet op ofzo ) En bij de kruidvat heeft zij 42 euro voorgeschoten.. Sucre, leuk manier van vertellen leuk dat ze het zo super vonden Nu je eigen ouders nog ! Sas, wat lief van je ! En wat leuk dat je zusje zoooo in love is haha hoe oud is ze?
Ikdus, hoe kan het nou dat er geld van je is verdwenen? Wat klote zeg! Ik hoop dat alles goedkomt en je snel bij je vriendje zit. Wel super dat jullie daar een katje hebben, zo schattig!
Ikdus ze is 27 ja dus eigenlijk geen pubber meer maar ach alleen al die twinkeling in haar ogen ik heb haar net nog gesproken en ze heeft het gisteren zo leuk gehad ze had om 19:00 met hem afgesproken en ze was pas om 2:30 thuis Kreeg ik net een paniekerig telefoontje van mijn vriendin die heeft een dochter van 2 en nog een mooi meisje van 2,5 maand had ze bij de jongste een paarse plekken op haar voetje en kleine stipjes op haar been ze vertrouwde het toch niet en of ik haar naar de huisartsenpost kon brengen haar man was werken dus ze had geen auto en er moest natuurlijk iemand bij die van 2 blijven ben ik samen met mijn zusje maar naar haar toe gegaan maar gelukkig ze konden er geen verklaring voor geven ze moest het maar in de gaten houden ze geeft ook geen zieke indruk dus maar ja dan schrik je wel even
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer even. Laatste dagen ontzettend druk. We zijn nu hard bezig met huizen zoeken, maar dat schiet helemaal niet op omdat we gelijk worden afgewezen omdat we studenten zijn. Echt klote. Verder voel ik me de laatste dagen ook echt k*t. Depri, vreselijke stemmingswisselingen en nergens zin in. Heb net flinke ruzie gehad met vriendlief . Ik was het allemaal zó zat. Ik wil gewoon kunnen genieten van mijn zwangerschap, maar dat lukt niet. Ben alleen maar depri en moe. Nou, genoeg gezeikt. Catwoman wat gaaf dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Dees jee klote dat je je geld kwijt bent. Ik hoop dat het allemaal goed komt! Nou, verder heb ik niet echt teruggelezen dus ik weet niet wat er allemaal gebeurt is. Liefs Dayenne
Sucre, jaa lief he een poezebeestje We krijgen dr maandag ze is geen echte kleintje meer, maar volgens de asiel meneer nog wel klein, ze is nu een half jaartje Ben zooo benieuwd naar dr ! Sas, hahaha als ze zo verliefd zijn hoe oud ze ook is zijn ze altijd puber .. Pfff schrikken zeg, gelukkig is het waarschijnlijk niets ergs maarja schrikken is het wel natuurlijk. Dayenne, het is gewoon ook echt klote dit ! Je wilt gewoon zo graag een huisje waar jij en vriendlief je lekker in kan nestelen en dat gaat dan niet.. En het is ook te begrijpen dat je ruzie krijgt met je vriend hier om. Als ik stress heb dan reageer ik het ook allemaal af op hem, want hij is dan de "makkelijkste" persoon waarbij het kan , gelukkig begrijpen de meeste mannen/jongens dat wel. Vanmiddag bij Shady geweest, was wel leuk ze is een lieve gekke meid haha .. Ben wel weer vroeg na huis gegaan, ik was zoo ontzettend moe en wou graag me koffer inpakken.. Pfff het past allemaal net, moest er wel op zitten zo dat het dicht kon Mijn moeder heeft de handdoeken betaald, ik kreeg nog een verjaardags cadeautje van dr. En dat was dus mijn verjaardags cadeautje, ben er erg blij mee want heb er echt iets aan
Ik reageer het ook altijd af op vriendlief. En hij ook op mij hoor. Gelukkig begrijpen we het van beiden. En laten we elkaar even uitrazen en daarna is het weer goed. Bah, nu ook nog Nederland verloren. Het zit ons ook niet mee haha.
Hahaha I dont care Viva España, ben benieuwd hoeveel ik extra moet betalen voor mijn koffer per extra kilo 1 euro.. En me stiefvader is weer zoooo gierig om even zijn weg schaal uit te lenen :S.. Ik ga waarschijnlijk morgen toch nog even naar de buren even afscheid nemen van mijn oppas kindjes en dan ook maar vragen of ik de weegschaal even mag lenen, en verder hopen dat me moeder "ziek" thuis blijft zodat mijn koffer op dr bagagedrager kan.
Gierig van je stiefvader. Haha ben benieuwd hoeveel kilo je teveel hebt . Hoelaat komt je aan in Spanje? Eindelijk weer naar je mannetje!
Rond half 9 ben ik daar ! Jaa eindelijk weer bij mijn mannetje ben zoo blij En word maandag meteen drukke dag want we moeten een kattebak kopen etc etc Tja en waar moet dat? Want ik heb geen idee ! Ik ga zo nog even zoeken voor jou Dayenne of ik huisjes kan vinden online, heb niets beters te doen En ik help je graag.
Thanks meis. Wij hebben een brief geschreven aan de verhuurder van het huisje hier in de wijk. We geven nog niet op haha. We hebben erin geschreven dat we een kindje verwachten, en hier uit moeten ivm sloop. Verder ook uitgelegd dat we geen standaard studenten zijn, niet uitgaan en geen alcohol drinken. Ook hebben we nog nooit huurachterstand gehad. We hebben ons nummer erin gezet, met de vraag of hij ons wilt bellen voor een afspraak. Hopelijk belt hij ons!
Slaap lekker meid en tot spreeks als ik in España zit Misschien nog tot morgen ochtend, want hoef niets meer te doen dus kan nog wel even internetten. xx
Ikdus ik vond het super leuk dat je er was ook al heb ik door de drukte niet echt veel met je kunnen kletsen sorry. Ik heb een topdag gehad en ga nu lekker een dansje doen. Tot morgen! Kus
Jaa maakt niets uit hoor lieve meid, je had ook zoveel mensen .. Ik heb me wel vermaakt met Wilco ofzo iets. Hahhaah wat zal die balen dat NL verloren heeft Veel plezier in Mambo, want daar ga je heen toch ? Spreek je snel weer en we smsen