Hahaha sorry hoor vlieg pas vanavond rond half 6 weg, dus moet pas rond 2 uur beginnen te wandelen Typ je smsje dan maar even over hier
Hihi ja heb de telefoon al dicht. Je moet niet sorry zeggen hoor. dis toch veel goedoper. Ook voor jou. Maar ik schreef dus, dat jij een akelige stiefpa hebt. Dat ie zelfs jou niet eens even de weegschaal laat lenen. Als of ie bang is dat je koffer 180 kilo weegt ofzo en dat die weegschaal daar van kapot gaat. :s Belachelijk toch! Zo moest je dat ff zeggen. O, dus duurt nog even dat je weggaat. Ga je met de trein naar schiphol?
Jaa ga met de trein erheen, ik hoop een rechtstreekse trein ! Mijn koffer is zoo zwaar ben bang dat ik dan één van de keren naar voren/achter val hahaha. Tjaa stom hè die man, hij begreep het eerst helemaal verkeerd hij dacht dat ik het wou houden :S... En toen zei die ja ik heb geen 8 batterijen bla die bla.. Later pakte me moeder dat dingen en moeten er 6 in, maar hij deed het niet ofzo want er moeten hele sterke batterijen in.. Dus helaas ik heb pech.. Want het is zoveel moeite om even die batterijen op te laden en sterk te maken..
Ja nou bah, vind t akelige man. Ken m niet eens. Maar hij kan toch wel een beetje normaal doen en meewerken. Blech. Heb een hekel aan zulke mensen. Nou hoop voor je dat je inderdaad een rechtstreekse trein heb, telkens dat gesjouw met jou mega zware koffer is toch ook niet echt wat. ik zou maar goeie stevige schoenen aandoen. Zodat je niet naar voor of achter valt. He meis, ik moet gaan. We smsen snel weer. Goeie reis en de groetjes in viva es spanja. Daag meid *knuffelt deesie nog even*
Haha wees blij dat je hem niet kent en ook nooit zal kennen ( al is de wereld wel klein ) Zal stevige schoenen aan doen hoor Dankje wel, we smsen zeker snel weer ! *knuffel Truus en beeb ook nog even)
Nou moeders heeft weer de weekschaal gepakt. En dat ding doet het super Mijn moeder weegt wel 23 kilo's
Oei das nie goed...beetje te weinig. Meid een hele goede reis en nogmaals veel geluk met je ventje in spanje. En dat je maar snel weer internet mag hebben. Dikke knuffel voor jou
Dees een goede reis en tot snel! @ all meiden ik ben er morgen weer heb het weer erg druk vandaag! Geniet van het lekkere weer en een knffel voor jullie!
Dees fijne reis! Thanks lieverd voor je links . Lief dat je met me meedenkt. Succes onderweg met de koffers, en dat je maar snel in spanje bent! Haalt vriendlief je op vanaf het vliegveld in spanje? Dikke knuffel van mij!
Nee moet met de taxi naar zijn werk toe.. Tsss heb ruzie met mijn vriend, wat een achterlijke idioot af en toe ! Zegt zeg anders dat je bij hotel las palomas afgezet moet worden. Dat is zeker 10 minuten lopen en met een koffer is het langer lopen.. Waarom zijn kleine dingetjes voor sommige mannen zoo moeilijk :S
Oooooh *zucht* mannen pffff. Achterlijke gladiolen soms he. Die van mij kan ook zo'n gevoelloze opmerking maken. En dan doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is wat hij zegt. Heb medelijden met je meid.
Ja is toch erg.. Ik zeg haal jij mij daar dan op? Want met een koffer van 50 kilo is het toch heel ver hoor.. Zegt die nee ik kom je niet halen. Dus ik oke mooi houd dan gewoon lekker je bek dicht, en hing op Toen belde hij terug toen zei is, sodemieter even lekker op. En hij zei gewoon is goed Normaal zegt hij altijd Dees, sorry zo bedoel ik het niet laat me even uitpraten Ik reageer misschien overdreven op hem, maar ik kan er niet tegen tegen zulke domme opmerkingen Is het alweer goed tussen jou en je vriend?
Komt wel goed hoor als we elkaar strakkies zien Ik voel me echt beroerd nu, en ben ook vlieg ziek.. Ik hoop dat ik bij het raam zit hoor kan mijn hoofd tenminste steunen.
Dees met ons is het weer goed. Ik had even een uitvlieger naar hem, maar hij laat me dan altijd uitrazen en daarna is het weer goed. We hadden net hier zo'n grote storm dat we dachten dat er een tornado kwam. Ja serieus . De wolken draaien gigantisch snel rond (ik heb het gefilmd) en binnen 10 seconden was het over ons huis heen, zo snel ging het. We dachten echt dat er een tornado kwam, zo snel draaiden de wolken rond. Ook harde onweer en keihard regen met hele hard wind (1 grote boom aan de overkant waaide bijna horizontaal om). Is het bij jullie ook zo?
Nog niet nee, het begint wel wat harder te waaien.. Maar ik hoop dat het nog even bij jullie blijft hangen.. Ik wil namelijk niet zeiknat het vliegtuig in