Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha het is alweer overgewaaid bij ons. Het hangt nog wel bij de Rijn denk ik (daar gaat een storm meestal moeilijk overheen).

2. Niet meer actief

Ik hoop het haha..
    Ik ga zo weg dusss ik hoop dat het nog een klein half uurtje wacht. Dan zit ik droog op het station tenminste..
    En kan mijn moeder veilig naar huis fietsen :D

(jaa ze is ziek thuis gebleven cool he :p )

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ja cool hoor.

Is het bij jullie ook zo benauwd? Goeiedag zeg, ik kan bijna niks doen of ik zweet me kapot.

Ik hoop voor je dat het niet bij jullie komt. Dat word wat dan, sjouwen met die koffers in dit weer.

4. Niet meer actief

Jaa gelukkig kan het achter op bij mijn moeders fiets, maar dan is het alsnog zwaar :|

Nee, volgens mij is het niet zo benauwd..
    Ik heb het zelf ijskoud dus zal de benauwdheid voor mij wel meevallen.

Ik ga de laatste voorbereidingen doen ( tanden poetsen haren borstelen ) misschien nog tot zo..

Zo niet een hele dikke knuffel voor jou en beeb en spreek je snel weer !

Als er iets is mag je mij altijd smsen, en ik hoop dat ik 24ste een berichtje van je krijg met de datum van je aankomende echo !

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja hoor tuurlijk laat ik het jullie weten maar dat wordt pas maandag over een week ddan zijn we terug uit disney!

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lieve Dees een hele fijne reis en tot snel!

Ik zal je de 24e smsen (wel van een ander nummer want mijn abo is afgesloten).

Hele dikke knuffel lieverd!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goede reis dees! dikke knuffel

8. Eva R

Eva R Niet meer actief

Dees, een goede reis en geniet weer van je vriend als je weer lekker terug bent. :)

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo!

Dees, een hele goede reis en als je je vriend straks ziet alles vergeten en lekker van elkaar genieten. Hopelijk tot gauw.

Hoe is het verder hier?

Dayenne, hier was het net ook even heftig met het weer. Hoe voel je je verder? Erg zwanger?

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dayenne, even een kijkje genomen op je site. Leuk hoor! Jouw woorden had ik zo kunnen opschrijven, zo herkenbaar.

Ik heb al een week steeds pijn in mijn onderbuik, had jij dat ook? Vind het een beetje eng... Heupbroeken zitten ook niet lekker, die drukken zo op de baarmoeder.

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej Sucre!

Ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger haha. Met mijn 1e mk voelde ik me op en top zwanger. Nog voor ik een test had gedaan zei ik tegen mijn vriend dat ik zeker wist dat ik zwanger was.
    Nu twijfel ik nog elke dag. Heb jij dat ook?

Pijn in mijn onderbuik heb ik vanaf het begin. Soms zo erg dat ik de dokter wil bellen. Ik vind het ook best eng. Maar ik denk dat het gewoon je baarmoeder is. Die gaat nu kantelen om een goede positie te zoeken. Dat zal best pijnlijk zijn.
    Spijkerbroeken zitten bij mij ook niet leggen. Als ik thuiskom dan doe ik gelijk de broek los :). Heerlijk haha. Ik heb zelfs een positiebroek gekocht :confused:. En die zit echt héérlijk.

Thx! Ga jij ook een site maken?

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je voor je lieve berichtje! :D

Ik vind het echt geweldig dat we nu samen zwanger zijn.

13. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey meiden ik wilde ff zeggen dat ikdus veilig geland is. Ze stuurde me net een smsje.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oke fijn!
    Thanks dat je het meld Shady.

15. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    leuk dan zal ze deze nacht al bij haar vriend hebben doorgemaakt lekker terug samen
    hier alles ok hoor aan het aftellen naar vrijdag avond om naar de gyn te gaan dan zien we ons wondertje weer en deze keer mag tibo ook mee naar zijn brusje kijken
    meschien dat we deze keer kunnen zien of we nu een broertje of zusje voor tibo krijgen
    en ikdus in ons verlof gaan we niet op reis wel eens naar de zee of zo
    en pretpark met tibo maar ook de tuin al een deel in orde brengen van onze nieuwbouw in oktober hebben we wel al een huisje in sun parcks geboekt er nog even met ons 3 tjes tussen uit :D

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen!

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dayenne, ik ben ook een site aan het maken. Heeft mijn schoonzus ook gedaan en vond het altijd erg leuk om mee te lezen. Ik weet alleen niet of ik er ook buikfoto's opzet. Heb niet zo'n mooie buik als jij :D .

Ben blij dat jij dezelfde symptomen hebt als ik met etrekking tot de buik. De baarmoeder zal wel aan het groeien zijn en zich aan het voorbereiden op de kleine ukkepuk. Wat grappig dat jij al een positiebroek hebt gekocht. Ik loop de komende dagen nog lekker in flodderbroeken rond, omdat ik nog niet ga werken.

Vrijdag bij de prenatal geweest. Wat een leuke kleertjes! Stiekem kijkt manlief ook al bij kinderkamers, zo schattig. Ik heb hem gezegd dat we daar wel mee wachten tot na de 12 weken...

18. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    goeiemorgen dames.

Alles oke hier?

liefs

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goede morgen meiden!

20. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    goede morgen

@wendy: alles oke geniet je lekker van je zwangerschap?

xx

Deel Deze Pagina