Fijn dayenne dat er morgen al een echo wordt gemaakt. Ik hoop dat je een klein knipperlichtje te zien zult krijgen!
Heej meiden Ik heb niet teruggelezen hoor.... Vandaag bij de vlos geweest. En ze nam mij gelukkig hartstikke serieus. Ik mag morgen om 11u voor een echo komen. Pfff ben ik echt blij mee. Ik heb sinds vandaag ook bloedverlies. Wel licht, maar het bruinverlies wordt steeds erger... Echt klote deze spanning maar hopelijk weet ik morgen weer. @Dees, ja bij 8 weken maken ze zelfs al een uitwendige echo (gelukkig). Duimen jullie voor mij morgen om 11u?
Wat lief van jullie allemaal! Dank je voor het duimen. Haha ik had niet gelezen dat jullie al aan het duimen waren . @Marije lief dat je even verslag komt doen maar ik doet dat liever zelf .
Jeetje Dayenne, Ik hoop toch zo dat alles goed is met je beebje. Kan haast niet afwachten tot je echo morgen. Fijn dat je vlos zo meewerkte. Hoop dat dr een fijne vertrouwenspersoon aan hebt. Ik moest je van Dees even heel veel sterkte toewensen. Ze denkt aan je. *dikke knuf van ons beide*
Lieve dayenne een hele dikke knuffel voor jou meid. Duim voor je. En tuurlijk neemt de vlos je serieus heb je toch je redenen voor. Heel veel suc6 morgen.
Thanks voor de knuffels lieverds! Bedankt Dees ook maar voor mij Truus. Lief dat ze aan mij denkt. Volgens mij kan ik echt niet slapen vannacht. Ik ben nu al zo zenuwachtig. Ik ga zo maar even lekker douchen, misschien helpt dat. Een vriend van Alex is nu hier, en ze zijn nu samen voetballen buiten. Even een goede afleiding voor Alex . Hij blijft ook slapen, dus hij gaat morgen mee naar de echo (niet mee naar binnen). Ik hoop zo dat ik morgen goed nieuws heb voor jullie en trots ons wondertje kan laten zien. Mijn nicht weet sinds kort dat ik zwanger ben en ze is een hele grote steun voor mij op dit moment. Zij heeft zelf net een miskraam gehad, dus ze weet hoe ik me voel. Ze zou anders precies even ver als mij zijn. Echt vreselijk voor dr. Maar ze is hartstikke sterk. Ik ga maar even douchen, ik heb hartstikke hoofdpijn . Dikke knuffel terug lieve schatten.
Dayenne ik duim voor je morgenochtend! Wel fijn dat je zo snel een echo kan krijgen. Ik hoop op een prachtige echo met een kloppend hartje voor jullie! Knuffel! En weltrusten alvast
Hoi allemaal Heb me zojuist al voorgesteld in het voorstel hoekie, maar hier ook (weer) een kinderwens... (mijn naam is Brenda Btw) Eigenlijk pas de eerste maand dat we er echt mee bezig zijn.. Zou wat zijn als het in één keer lukt ga er alleen niet vanuit.. Heb een zoontje van 3.5jaar..Heerlijk (zwaar ondeugend stout peuterpuberent) jochie.. en het begint weer vreselijk te kriebelen... Mijn eerste zwangerschap verliep eigenlijk Ideaal, voor zover dat ideaal kan zyn Geen kwaaltjes.. bevalling ging als een sneltrein... Was toen de tijd ook niet bewust maar wel van harte welkom... Ben toen helemaal niet bezig geweest met zwanger worden, dus dit is eigenlijk nieuw voor mij.. best stom eigenlijk haha.. Maar goed ik wacht rustig af..
Hey senna hoe is t? Nog bedankt voor je tik en je krabbel! @brenda welkom hier kom maar gezellig met ons kletsen en hopelijk ben je snel zwanger! Sorry meiden maar aangezien ik jarig ben vanaf nu officieel ga ik ff een verjaardagsklusje doen haha. Tot morgen! Kus
@shady Ja hier tot nog toe alles goed Moet nog 5 pilletjes slikken en dan wachten op een ongie Geen dank hoor...hihihiih....Enne klus ze En hier ook nog een keer van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Dank je wel Senna We doen ons best haha.. Voelt soms wel rottig om je verhaal te doen van een eerste zwangerschap, terwijl je weet dat zwanger worden voor helaas genoeg vrouwen niet zo simpel is.. Gelukkig ben ik wel positief ingesteld en duim lekker mee voor de meiden die het hard nodig hebben