Gelukkig maar. Dus iedereen is weer goed het weekend doorgekomen. @ de nieuwsgierige onder ons er tssat een foto van me "stief"dochter van 13 in me album. Is echt een kei lieve meid.
@ikdus nee het valt wel mee hoe ver ik moet fietsen. Maar ik ben me toch een partij chagerijnig! Ik heb net de avond 4 daagse gelopen met mn nichtje van 7 begint het keihard te regenen en te onweren! Wat een drama ik heb het zo koud! En mn was hing ook nog buiten dus kan het lekker zo allemaal overnieuw de machine in. Ik vind dat vrouwenbier trouwens niet zo lekker!
waarom zijn hier ook personen die alleen maar tegen elkaar typen en verder over niemand anders wat typen. dit topic gaat toch over zwanger worden, en neit over gtst kijken en dergelijke. dit valt me erg op.
Oow balen zeg Shady haha. Hier heeft het ook 1 of 2 keer geregend, en de was rook nog heerlijk. Hier is de lucht wat schonen, schoonst van europa geloof ik dus dat scheelt al haha.
Senna, zijn je testen binnen ? Cinneltje, aah wat een meisje.. Vind ze je ook lief? Sylvia, dankje wel. Je moet wel wat vaker komen hoor ! Mama, je maakt het spannend, ik hoop dat je zwanger bent. En je hebt zo te zien een heerlijk weekend gehad. Ik wens je alvast veel succes met het afrijden Peetje, iedereen die ik ken en is een stelletje zijn bezig met zwanger worden of al zwanger Meestal zijn ze jonger dan ik en korter een relatie dan mijn vriend en ik. En beetje vage mensen. Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn ! Mama again, wij praten gewoon over van alles en niet alleen over het zwanger willen worden. Dat zie je in nog meer topics, het komt omdat we toch met zijn alle een band krijgen. En er al zat zwangere zijn, die we hier niet weg willen hebben omdat het toch onze forum dinnetjes zijn geworden.
Heb jij ff mazzel! Ik ben echt helemaal kapot! Ik ga lekker in mn bed de finale van hntm kijken. Welterusten alvast!
dag dames... wat een p....weer vandaag.. het is bloedheet en benauwd en heb vannacht niet kunnen slapen! hopelijk gaat het zo regenen. @peetje: dat heb ik ook hoor. Nu wij echt hebben besloten dat wij een kindje willen hoor ik van meerderen dat ze of zwanger zijn, of net zijn bevallen enzovoorts enzovoorts.. dan is het lastig om nog een maandje de pil te moeten slikken hoor.. zo graag willen we... en vriendlief werkt ook niet mee want die wil liever dat ik gisteren ben gestopt dan vandaag... maar ach, zijn leuke probleempjes
ja ik vind het ook nog steeds leuk hier mee te kletsen en inderdaad niet over zwanger wordenb maar eerder over zwanger zijn en ik vind het ook heel leuk eens iets anders te horen of te lezen ten minste maar iedereen mag meekletsen toch dus als je iets kwijt wil over zwanger worden dan vertel je maar zal zeker ook reactie op komen hoor
goeie morgen allemaal, Hier brak gisterenavond ook de hel los hoor heeft heel erg lang een bui gehangen vanaf een uurtje of 6 en rond half 11 ging het me toch onweren en regenen. Truus ik heb voor jou even genoten van het onweer tot het te erg werd. Toen ben ik maar snel bij mijn lief in bed gekropen. Ikdus ja ik vind Sterre ook een lieve meid hoor. We kunnen goed met elkaar opschieten. Gelukkig wel.
Dames ik snap deze maand niks van mijn cyclus?!?!?! Heb nog geen 1 keer het idee gehad dat me eitje is geweest. Maar wel al ruim anderhalve week gevoelige (.)(.). En soms misselijk. Gek he. Nou ben ik erg geneigd (schrijf je dat zo?) om de calculator te gaan raadplegen maar ik doet het niet.
hey hey ja ja ze zijn weer gekomen. En hoe vet veel en erg. Maja we gaan er straks weer voor. na de zomer willen we door verwezen worden. xxx