cinneletje: bedankt voor de knuffel. Alex R: we komen er wel weer overheen. Ik voel me gelukkig nu iets beter, voelde me vanochtend erg beroerd. hoe is het verder met iedereen. xxx
Goeiemiddag iedereen! Ik zit nog steeds in cyclus 1 vanaf begin maart . Dokter vond het niets om me zorgen over te maken omdat het vaker gebeurd dat het langer duurt voordat je ongesteld wordt na pilgebruik. Ik wacht dus nog maar even af.
hallo allemaal. nu snap ik dat we over van alles en nog wat praten, ben heel erg benieuwd morgen, in ieder geval al zenuwachtig voor mijnrijexamen, en voor de NOd. We zullen meoten afwachten en ik houd jullie op de hoogte. mama1985
Wat een onweer hier vanacht, heerlijk, eindelijk afkoeling Alleen jammer dat het zo benauwd blijft. Spannend, zie er een paar die bijna mogen testen
He meiden Dankje Cinneltje dat je voor mij hebt genoten. Hier vanacht geen onweer gehad. Het was wel verschrikkelijk warm en plakkerig in bed. Bah,geen bal aan zo. Vanmorgen dan eindelijk onweer gehad, maar niet zo heel erg volgens mij. Ik lag namelik nog in bed, en had de rolluiken naar beneden. Dus heb dr niet zo heel veel van meegekregen. Het is hier nu nog benauwd, en broeierig. Ga lekker niks doen vandaag. Alleen wasjes draaien. Beeb spullen. Beddegoed. Donderdag word namelijk de kamer geleverd. Tja, dan wil ik natuurlijk ook het bedje opmaken. Maar dan wel met lekkere schone beddegoed. Zal m'n babypop eens opzoeken. Leg ik die eerst in het bedje neer. Sorry voor mijn ego verhaal. Maar mag m bij jullie wel kwijt he? He Anja, sterkte met je ongie meid.
Tuurlijk truus daar zijn wij toch voor...........Dat zou jij zo onderhand toch wel moeten weten hihihihihihi Bij ons onweerde het echt heel hard dus ben maar "veilig" bij me mannetje gaan liggen.
hey meiden ik heb weer alles bijgelezen ik wou eens iets vragen ik hoor jullie over hyves praten wat is dat eigenlijk en hoe geraak ik er ook op want een meisje van mij op school heeft dat ook maar weet he tniet te vinden voor de rest alles goed met iedereen mijn cyclus is nog niet op gang gekomen dus nog even wachten en dan kunnen we opnieuw proberen groetjes
Spannend mama1985 morgen afrijden hoe laat moet je? Mijn vriend moet overmorgen om 3uur. Volgens mij is dat best een rottijd omdat het dan best druk op straat is ivm met moeders en kinderen. @truus vind je het echt zoleuk onweer? Ik vind het echt helemaal niks als ik binnen ben kan ik het nog wel aan maar gisteren tijdens de avond 4daagse was ik echt niet blij maar vooral heel nat n koud. Super dat overmorgen het kamertje dan helemaal af is! Alleen dan nog ff wachten op beebje. @ikdus hoe is t? Is het nog een beetje uit te houden daar?
je moet je daar aanmelden en een profiel aanmaken en dan kan je mensen gaan zoeken en 'vriendjes' worden ik vind het wel geinig, spreek op deze manier heel af en toe nog mensen van de basisschool of middelbare school.. ik heb trouwens het onweer eigenlijk gemist.. heb het in de verte horen beginnen maar ben blijkbaar heel snel in slaap gevallen (eindelijk, na een week pfff)
Anja, lieve meid balen dat ze weer zijn gekomen zo stom Rinnie, het kan inderdaad een lange tijd duren, bij sommige zelf een jaar. Toch proberen om om de 2 dagen te klussen en elke 19 dagen te testen. Wie weet is het dan toch raak Hopelijk komt snel je cyclus op orde dan kan je lekker doorgaan, maar als je zwanger bent is het nog mooier natuurlijk ! Cinneltje, balen dat je denkt nog geen ei te hebben gehad, wanneer ben je ongi geworden ? Ergens begin/halverwege mei toch? Knuffel.. Mama1985, het dus is echt dubbel zo spannend voor jou, ik hoop niet dat je cyclus eventueel langer word omdat je nu zenuwappig bent haha. Hoelaat moeten we morgen voor je duimen voor je rij examen? Truus, tuurlijk mag je even ego doen en kwijt hier. Ik kan niet wachten tot ik babywasjes mag doen. Hopelijk mag ik over een jaar wat kleine dingetjes kopen. ( al ga ik vrijdag wel naar de kruidvat om even wat winnie the pooh baby-spul te halen, ben gek op winnie the pooh. En nu ik toch in NL ben moet ik toch even gebruik ervan maken he ?) Kitty, balen dat je cyclus nog niet op gang komt. Maar je lichaam heeft het wel zwaar gehad. Je hebt toch helaas een tijd lang een niet levende beeb in je buik gehad Hoe is het nu verder? Gaat het lichamelijk helemaal goed? Shady, Ja het is hier nog uit te houden. Zondag kwam mijn oom thuis. Gister was ik in de middag tot avond lekker alleen thuis. En nu is mijn oom nog thuis, dus mijn opa gaat nu echt niet zo tekeer als normaal. Morgen me laatste dag hier, en dan moet oom werken dus ik hoop dat ik toch nog een beetje normale avond krijg. We hebben het gister aan mijn opa verteld dat ik vetrek donderdag, hij baalde als een stekker want nu kan hij maandag niet weg om voetbal te kijken bij mijn vriends werk. En hij zit elke keer te zeuren. Hij zegt ja en als bob nu een app. vind blijf je dan hier. Geef ik als antwoord nou ligt er aan wanneer we dr in mogen. Zegt die ja maar je gaat toch niet voor een maand naar NL, ik zeg jawel straks gaat het uit voor de tijd dat we er in mogen daar hebben we toch beide niets aan. Zegt die ja maar wat is er nou, waarom denk je dat het uitgaat bla bla ( ik lieg dat ik barst natuurlijk, want ik weet heus wel dat het niet uitgaat en zo slecht gaat het niet tussen vriendlief en mij ) Wat een gezeur alleen maar omdat hij voetbal daar wilt kijken, ik mij eigen en mijzelf pfffff. Ik heb besloten de opnames niet te laten horen. Ik heb met mijn neefje van 7 gesproken en hij vind het niet erg dat hij zo schreeuwt. Me neefje van 3 wilt niet alleen met hem zijn, maar zijn reden is dan omdat hij 'één van ons gaat missen ( met één van ons bedoel ik tante/oom/mijn vriend/mijzelf ) Dus ik laat het voor wat het is, want anders komt er een boel gezeur van. Ik laat denk ik de keuze aan mijn moeder wat zij wilt doen er mee.
@ikdus gelukkig dat je nog maar 1dag met die man te maken hebt ze zeggen dat je niet weet wat je hebt totdat je het kwijt bent misschien gaat ie je toch nog missen. wij hebben trouwens een hele zak rompertjes en andere dingetjes gehad van mn tante die 17feb een zoontje gekregen heeft want zij heeft besloten dat we een zoon krijgen ook al ben ik voor zover ik weet niet zwanger haha
Owja we zijn gister nog wat gaan drinken, toen gingen we naar een cafe, en die eigenaar wat een vent zeg. Die heeft iets tegen de twee liefste collega's( een belgische stel) van me vriend. Het schijnt dat ze lullen over hem. Maar toen die man overvallen was maakte ze zich echte zorgen om hem en zeiden ze dat het een lieve vent was. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze iets ergs zeggen over hem. Ze zijn toen ook boos weg gegaan, want hij deed echt abnormaal tegen hun. Ik baalde heel erg want ik wou gezellig wat met zijn alle drinken. Ik kon ze niet eens bedanken dat ze mijn vriend zo lief en goed steunen. Dus ik ga straks een briefje schrijven die vriendlief donderdag mag gaan geven. We komen misschien in het hotel te wonen waar hun ook wonen. Ik hoop het zo, mijn vriend is echt goede maatjes met de mannelijke belg.
Een typische egoist dus die man. ikhet t al een miljoen keergevraagd maar waar moet ik doe zwtesten bestellen en hoe betaal je dat met internetbankieren een creditcard(die heb ik niet) of krijg je dan gewoon een acceptgiro?
ik bestelde bij www.matcare.nl en daar kan je verschillende opties doen. Maar voor zover ik weet krijg je geen acceptgiros.