29 mei had ik geloof ik getest de testen moeten morgen wel komen en dan gelijk ff doen als ie dan nog negatief is...bel ik met de HA kijken wat die ervan zegt
Ik ook hoor, tenminste als ik alleen ben dan. Is je vriend/man nog aan het werk ofzo dat je steeds zolaat op blijft of is hij ook een nacht mens. Mama1985, ik ga maar de hele dag voor je duimen, want ik weet niet hoelaat je moet afrijden, en ik ben er ook pas weer laat. Heeeeel veel succes, en wel melden hoe het gegaan is hè! Nou meiden ik heb denk ik te vroeg "gejuicht" ik heb denk ik gewoon mijn eisprong want mijn baarmoedermond is op dit moment zoo zacht, dat ik er gewoon niet om heen kan. Normaal is hij heel hard. Ik twijfel of ik de laatste dagen dan nu wel de liefde moet bedrijven, bespreek het wel met mijn ventje. Ik heb net een vacature gevonden in de thuiszorg als huishoudende hulp een vakantie baantje, het is alleen balen dat het van 1 juli tot 15 aug is. Maar hopelijk kan het eerder ofzo, ik heb gemaild en ben benieuwd. Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Sucre gaat op dr heerlijke honeymoon.
hallo allemaal. jajajajajaja ik ben geslaagdvoor mijn rijbewijs, en ben nog niet ongesteld, dus we wachten het weekend af, jullie horen van mij. moest om 8 uur examen doen,en was een geweldige tijd. ann
gefeliciteerd met je rijbewijs meid, ik hoopp je snel nog een keer te kunnen feliciteren Knpa dat je npog tot het weekend kan wachten hoor! Hier een beetje rare dingen, weet niet meer wat ik moet denken... Ik heb de afgelopen dagen zo en ma een posi ovulatie test gehad, vandaag een duidelijke negatieve, gister ook negatief naar mijn idee maar wel donkerder dan vandaag! Ik was al blijd at ik mij ei gevonden had en dat zo snel na mijn mk, maar mij temp die blijft gewoon normaal... Vandaag ook niet echt een sprong omhoog of omlaag gemaakt, dsu wat dat betreft lijkt het of mij ei toch niet geweest is Zou die posi test dan toch nog van eht hcg geweest zijn? Wat denken jullie, ikw eet het echt niet meer hoor, ik wil zo graag dat ik echt mijn ei gehad heb, dat zou zo geweldig zijn... Maar wil me ook niet meer blij maken met niets
mama1985 gefeliciteerd ! Goed van je zeg ! Sterretje, ik heb echt geen idee, volgens mij is een ovu test wel wat gevoeliger dan een zw-test als die meet op hcg. Ik denk dat je er goed aan doet dat je aan het tempen bent, en gewoon proberen om om de dag of twee dagen te klussen. Dan mis je ei zeker niet. Want ik weet echt niet of het hcg is of gewoon je eisprong. Misschien kun je terecht in het topic weer zwanger worden na een miskraam met je vraag.
Hello dames. Alles oke hier met mijn dinnetjes Hier alles oke, ben net klaar met grasmeien ( ofzo iets). xxx
een beetje zon en benauwd, denk dat het zo weer kan regenen. o kan jij het lijstje veranderen? en bij jou?
ja vind het ook jammer. mijn vertrouwen is een beetje afgedwaald. maja vriendlief zegt positief blijven. we willen na de zomer door verwijzing vragen maar ben zo bang om te horen te krijgen dat ik geen kids kan krijgen. (snik,snik) xxx
Hallo dames! Ik was even benieuwd hoe het met jullie gaat! @Ikdus; Hoe bevalt Spanje? Mis je ons koude kikkerlandje al?! Vast niet! @Anja; Positief blijven hoor meid! Er kan tegenwoordig zo ontzettend veel op dat gebied! Komt helemaal goed! @Mama; Gefeliciteerd met je rijbewijs! Voor je het weet kun je niet meer zonder @Sterretje; Vraag mij maar niets over ovutesten, had bij mij weinig zin en ze waren bijna altijd positief (achteraf ook wel logisch) Ik heb te horen gekregen dat ik PCO heb, ben wel blij dat ik wat duidelijkheid heb! 20 juni mag ik gaan starten met Clomid, SPANNEND! Verder zag alles er goed uit, alleen een beetje erg veel eitjes
Anja, komt wel goed hoor, jij kan echt wel kids krijgen. Je hebt een regelmatige en nette cyclus dus denk dat er niet echt iets mis is. Linda, ik kom morgen even een maandje terug naar je koude kikkerlandje. Maar missen doe ik het zeker niet. Owja pfff, mijn opa zeurt steeds, dat het onzin is dat ik naar NL ga, al zouden we pas iets in oktober hebben, moet ik toch blijven. Een relatie kan altijd stuk gaan bla die bla bla. Er is een klein app. meteen beschikbaar dicht bij zijn werk. Dus vriendlief gaat één deze dagen kijken. Ik ben zoo blij. Ik ga de lijst er nu bij pakken.
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 03 februari 2009* Kavana - Ronde ? - RAAK .. * Uitgerekend ?-?-?* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend ?-november 2008* Bijna zwangeren Anja24 - Ronde 13 - NOD . juli Anne1982 - Ronde 3 - NOD 13 Juni Catwomen1985 - Ronde 2 - NOD ? Cinneltje - Ronde 6 - NOD ? Dreamer83 - Ronde 1 - NOD 8 juni Desiree1986 - Pauze Ikdus - Pauze - NOD 13 juni Leeuw89 - Ronde 6 - NOD 01 juni Mama1985 - Ronde 4 - NOD 4 juni Minouska - Ronde 1 - NOD 31 mei Sas30 - Ronde 6 - NOD 9 juni Shady09 - Ronde 9 - NOD 9 juni Shy - Ronde 2 - NOD 6 juni Sterretje08 - Ronde 1 na MK - NOD 16 Juni Sucre - Ronde 4 - NOD 11 juni Talulah - Ronde 13 - NOD 13 juni
Ik vind mijn opa stom ik houd het geen minuut langer vol om 's avonds met hem op de kids te passen. Dus ik ga weg tot vriendlief en ik op ons zelf kunnen.
Achhh, arme jij! Hopelijk dan snel iets voor jullie zelf! Kunnen jullie weer lekker beebjes gaan maken! Voor mij zal het ook nog wel even gaan duren, maargoed, het is niet anders Nou meisies, wens jullie het beste!