Jaa, als vriendlief 3 maanden is gestopt met roken en ik werk heb. Gaan we er zeker weer meteen voor ! Wel spannend dat je straks aan de clomid zit, hopelijk krijg je niet teveel klachten. En wel wat vaker komen hoor!
Truus, weet je nog mijn nieuwe blog. Vriendlief heeft hem vandaag voor het eerst gelezen, en ik was tekenfilm kijken met me neefje in de huiskamer. Komt hij met traantjes over zijn wang mij een kusje geven. Geen idee waarom en toen zei hij dat hij me blog gelezen had. Zooo lief
Heej meiden Ben ik weer.... Erg druk geweest laatste dagen. Veel dingen regelen enzo. Hoe is het hier? Kan iemand mij bijpraten? Zijn er nog bijzondere dingen gebeurt? Knuffel, Dayenne
Geef nie hoor . Ja gaat prima eigenlijk! Alleen moe en soms wat ongikrampjes, voor de rest helemaal niks. Oh ja, grote boodschap gaat soms wat moeilijk. En andere dagen is het juist weer diarree (sorry haha). Maar verder prima. En hoe is het met jou?
Ja, gelukkig nu weer goed na gister me heel beroerd gevoelt te hebben. Zal wel met de eisprong te maken hebben. Fijn dat je weinig last hebt van kwaaltjes.
Jep, maar ik heb deze maand nog wel mijn bmm gevoeld. En gister was hij zo zacht, zo zacht heb ik hem niet eens gehad in de tijden dat gestopt was met de pil
hij is nu trouwens ook weer erg zacht en stukken hoger dan gister. Misschien heb ik nu een goed eitje die bevrucht kan worden haha.
Ja, ik had op dag 1 van cyclus moeten beginnen en ik begon op CD 7. Ik heb nu al 4 keer de pil vergeten ( 2 in week 1 ). Dan neem ik aan dat de werking inderdaad niet goed zijn werk zal doen. We zien het wel
uhm, mama van harte gefeliciteerd met t behalen van je rijbewijs. Uitkijken hoor op de grote weg nu. (hoor moeder praten...) Dayenne, ik was je al kwijt meid. Je moet rustig doen hoor. je bent zwanger (hoor alweer moeders spreken) Deesie, hoop stiekum dat je wel eitje hebt, en jullie vies hebben gedaan.
Ja je zei inderdaad dat je mij niet begreep. Je kan ook zeggen No habla Espanyol: Ik praat geen spaans. Hahaha zou het stiekem wel leuk vinden als die bevrucht raak. Nu ik aan de pil ben terug, denk ik er veel meer aan zwanger raken dan toen we bezig waren. Het is toch een beetje moeilijk.. We hebben inderdaad vies gedaan vriendlief wou de kans ook niet laten liggen.
Nou ja, als het vies doen maar lekker was. Ach weet je als mensen je raar aankijken dat je zwanger zou zijn. Zeg je toch gewoon dat je door de pil heen zwanger bent geworden. Weten zij veel dat een beebje zo heel erg gewenst is bij jullie. Zou toch eigenlijk best heel komisch zijn ofnie dan. Maaruh dat spaans wat jij stuurde...zal proberen t te onthouden (geloof dat ikt nu al kwijt ben ) Dayenne alweer gevlogen?
Hahaha, is toch makkelijk. No habla espanyol.. Als je ooit naar een land gaat waar ze spaans spreken, en je wilt iets in het engels vragen kan je dus zeggen Habla english? Zou inderdaad komisch zijn, het is ook nog eens de waarheid het is door de pil heen haha. Dayenne is ons een beetje vergeten